Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Halo

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m

Mijn sig komt na die van jouw :sigaar:

Bewerkt: door RonaldVC

Lang geleden dat ik aan een battle'tje heb meegedaan. In ieder geval meld ik me aan als tegenstander :)

//> Edit: Mijn inzet:

halo3.jpg

Alvast veel succes!

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Ok, dan zal maar even mijn stem uitbrengen :puh:

Wazuup: Een erg goed gelukte sig. Het licht achter Master Chief schept het idee dat er nog iets achter zit, en daar lijkt het alsof hij een grot (of iets dergelijks) inloopt. Het enige minpuntje dat ik zie zijn de letters, die zijn een beetje klein en daardoor een beetje onduidelijk.

M4X: Een mooie sig, je hebt er zo te zien veel tijd aan besteed. Er zitten veel en mooie effecten in verwerkt,

eerlijk gezegd misschien wel een beetje te veel, waardoor hij een beetje druk word. Ook vind ik Master Chief een beetje onduidelijk, wat eigenlijk wel mooi is bij een Halo sig.

Mijn stem gaat daarom naar: Wazuup

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Geplaatst:

Vote: M4X

2 signatures van een redelijk hoog niveau.

De signature van Wazuup ziet er redelijk goed uit als geheel, het is alleen dat de dingen niet helemaal kloppen. De achtergrond is met de Ripple C4D layers komt niet echt lekker uit, ik zou de layerstyle bij deze layers toch veranderen naar een wat zachtere. Vooral omdat het anders niet klopt met de render. Verder zie ik dat je duidelijk de focus hebt gelegd op de render alleen heb je dit onvoldoende vloeiend gedaan. De outerglow die je gebruikt valt echt teveel op.

De signature van M4X heeft wat meer plus punten dan die van Wazuup, wat ik wel een groot minpunt vind is dat hij zo verschikkelijk eentonig is. Een adjustment color balance layer gebuikt? :{

Op dat na is het een erg goede signature, de achtergrond heeft wat mooi effecten, de C4D layers komen er lekker uit en de render zelf is goed ingeblend. Zowel de tekst Halo 3 als je naam heb je goed verwerkt. :)

Geplaatst:

M4X: Je hebt van de keer een wazige sig, je kan hem niet erg duidelijk zien, maar je hebt hem daardoor wel heel goed ingeblend. Je naam is gewoon niet goed erin gezet Halo 3 wel.

Wazuup: Mooie sig, je render springt er beter uit en de lichtinval vind ik zel ook beter. Je achtergrond vind ik zelf er nie zo goed bij passen en die vind ik zelf ook niet zo mooi. Je naam is wel beter gedaan dan bij M4X.

Mijn stem gaat naar M4X!

Geplaatst:

Stem: Wazuup

M4X: Je render is idd er onduidelijk. Wel ingeblend maar toch.

Wazuup: Je render is beter ingewerkt dan die van M4X, je effecten zijn ook beter.

Geplaatst:

m4x: mooie sig in totaal! vind de effecten heel mooi en aangezien ik meestal naar de effecten kijk is dit een groot pluspunt! vind de BG ook goed bij de render passend alleen je naam rechtsboven vind ik er in het geheel niet echt bij passen!

wazuup: mooie sig! zonder veel effecten toch mooi resultaat, alleen de render is nogal een beetje.. hoekig vind ik eigenlijk.

vind de BG toch iets minder als bij m4X.

Stem: M4X

Geplaatst:

allereerst wil ik zeggen dat jullie alle 2, 2 helemooie sigs hebbe neer gezet dus bij deze goed gedaan beide :).

toch stem ik voor M4X, ik vind dat bij M4X Masterchief er erg "godelijk" uitkomt en dat vind ik altijd mooi, ook vind ik je naam er goed in verwerkt, en bij Wazuup vind ik die hele ripple weet ik veel wat het is niet zo mooi er uitzien in de achtergrond.

Geplaatst:

Dan stem ik maar :) .

M4X: Mooie sig, zeker niet slecht. Je hebt mooie C4D achter je render. Je hebt ook een beetje over je render heen gedaan, dat vind ik heel jammer. Je render vind ik niet mooi. Er zitten veel te veel effecten in. Ik vind het ook niet eens mooie effecten. Ik vind deze sig dus niet heel mooi...

Wazuup: Leuk dat je weer eens battled. Je hebt ook een leuke signature gemaakt. Je hebt de achtergrond een beetje groen achtig gemaakt. De C4D-ripple op de achtergrond is ook heel mooi gemaakt. Ik heb niet vaak zo'n achtergrond gezien, het is dus best wel orgineel. Die witte 'rand' om je render heen geeft een goed effect.

Mijn stem gaat naar: Wazuup

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Wazuup

die van max is nogal onduidelijk.

mvg, Bright

>>> Door RonaldVC: Gelieve niet meer te stemmen in spoilers, zo hou je het namelijk overzichtelijk..<<<

Geplaatst:

ik denk dat ik dan toch de doorslaggevende stem heb tenzij iemand nog zin heeft om te stemmen...

mijn stem gaat naar Wazuup

ik vind die van m4x heel mooi en er zijn heel veel goede effecten gebruikt, maar misschien wel iets te veel waardoor het onderwerp minder naar voren komt en het dus te druk wordt

de sig van Wazuup vind ik wel een beetje saai opzich maar hij is wel duidelijk want het onderwerp was tog echt halo en bij m4x zie je dat niet zo goed, Wazuup moet wel z'n lettergrote even vergroten want zijn naam staat wel een beetje te klein geschreven... de achtergrond van wazuup vind ik wel mooi en daarom stem ik op hem

Wazuup had btw ook nog een grotere border erbij kunnen doen om hem wat sprekender te maken...

stem: wazuup

De stand is 5-4 voor Wazuup, kunnen er nog een paar mensen stemmen? :engel:

Ik wil ook alle mensen die al gestemd hebben bedanken _O_

Bewerkt: door M4X

Stem gaat naar M4x

Uitleg: de sig heeft een bijzonder effect ,bij wazuup vind ik het niet zo goed

De achtergrond van m4x zijn sig is ook goed

Greetings Syfes

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:
Stem gaat naar M4x

Uitleg: de sig heeft een bijzonder effect ,bij wazuup vind ik het niet zo goed

De achtergrond van m4x zijn sig is ook goed

Greetings Syfes

Je bent telaat met stemmen, het is t/m 20 feb. Het is vandaag 21 feb...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...