Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik heb die telefoon van de courier ofz nooit met ja beantwoord, dat in san fierro, vroeg me af of ik nu nog wel de 100% kan halen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik heb die telefoon van de courier ofz nooit met ja beantwoord, dat in san fierro, vroeg me af of ik nu nog wel de 100% kan halen? Die courier missies van Cesar hoef je niet te doen, ze zijn alleen om wat extra geld te verdienen. Maar tellen niet mee voor de 100%, deze missies houden ook op wanneer je naar de Desert gaat. Het is leuk om even wat geld aan te verdienen maar ze zijn niet nodig voor de 100% Klik hier voor de 100% checklist van San Andreas. Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik heb die telefoon van de courier ofz nooit met ja beantwoord, dat in san fierro, vroeg me af of ik nu nog wel de 100% kan halen? Die courier missies van Cesar hoef je niet te doen, ze zijn alleen om wat extra geld te verdienen. Maar tellen niet mee voor de 100%, deze missies houden ook op wanneer je naar de Desert gaat. Het is leuk om even wat geld aan te verdienen maar ze zijn niet nodig voor de 100% Klik hier voor de 100% checklist van San Andreas. fieuw, bedankt! ik zag namelijk dit: [ ] Courier: Los Santos [ ] Courier: San Fierro [ ] Courier: Las Venturas en maakte me al zorgen, omdat ik graag de 100% wil halen. bedankt dus Reageren
Bling Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 fieuw, bedankt! ik zag namelijk dit:[ ] Courier: Los Santos [ ] Courier: San Fierro [ ] Courier: Las Venturas en maakte me al zorgen, omdat ik graag de 100% wil halen. bedankt dus De courier missies van de 100% checklist hebben hier inderdaad niets mee te maken. Voor meer informatie over de courier missies die wel nodig zijn voor de 100%, verwijs ik je naar deze pagina van WikiGTA. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 fieuw, bedankt! ik zag namelijk dit:[ ] Courier: Los Santos [ ] Courier: San Fierro [ ] Courier: Las Venturas en maakte me al zorgen, omdat ik graag de 100% wil halen. bedankt dus Die 3 moeten wel voor de 100%, alleen zijn dit andere soort 'courier' missies, hier speel je namelijk zelf de courier. Je moet bij die missies op een BMX, een Freeway en een Faggop pakketjes afleveren. Kijk hier eens voor meer informatie. Die 3 moeten dus wel voor de 100%, maar die van Cesar (waar je de courier onderscheppen moet) niet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 bedankt allemaal hoor, het is zo duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.