joppie Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Hey, Ik zit met een probleem. Ik heb een paar mods erin gezet, maar als gta opstart en even rij moet hij heel veel laden en krijg ik allemaal blauwe vlakken en de wegen zijn niet goed zichtbaar. Dus rij je dan overal tegen aan. En waarom zijn eigenlijk sommige auto's kleiner dan dat ze op de site stan waar je ze vanaf haalt? (wel voor de goede auto). Weet iemand wat dit is en/of hoe ik dit kan verhelpen? Hier zijn een paar screenshots: Links is de Moonbeam, rechts is de Manana Ik heb best wel veel mods erin gezet...... :$ :$ :$ Alvast bedankt. Bewerkt: 17 februari 2007 door joppie Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 welke mods heb je geinstaleeren ?? en kun je mischien schreens laten zien ?? Reageren
Sseb Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 hey je er een mod in gezet voor betere of verbeterde wegen? Reageren
joppie Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 hey je er een mod in gezet voor betere of verbeterde wegen? Nee alleen mods waarbij je de auto replaced. Omruilen dus..... Reageren
Sseb Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 hey je er een mod in gezet voor betere of verbeterde wegen? Nee alleen mods waarbij je de auto replaced. Omruilen dus..... dan weet ik het niet bij welke mod kwam dat voor het eerst voor, want als je die dan unstalled zou het waarschijnlijk over zijn Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik denk eerder dat het probleem bij de textures ligt; de auto's die standaard in San Andreas zitten, hebben geen grote txd's (ong. 300kb), maar de nieuwe auto's zijn meestal high poly en hebben bijgevolg ook een grote txd (reken op 2000 tot 3000kb). Het spel heeft moeite om zoveel textures in een keer te laden. Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Als dit overgaat na een tijdje ligt het inderdaat aan je mods. Hier valt weinig aan te doen, want de High-Res textures van de auto's zijn groot, en vertragen het spel enorm. Het enige wat je zou kunnen doen, is de originele auto's terug zetten met je Backups. Zodat alles weer origineel is. Als je sommige backups niet meer hebt, kan je ze altijd aanvragen het GTA bestanden aanvraag. Aanvraag topic voor bestanden van GTA. Gaat dit na een tijdje niet over, zou ik best toch San Andreas opnieuw instaleren. Want dit valt erg moeilijk te fixen, als je niet weet wat het echte probleem is.. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
EXIT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 het kan aan je computer liggen. wat je hier kunt proberen in de resolutie van SA lager zetten heb je een goede computer zet dan is je drawdistanse is hoger. als je een slechtere hebt zet je dit lager Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Daar heb ik ook last van. Als ik bijvoorbeeld zo'n wapenpakket van Comando Funebrero erin zet, die textures zijn high-detailed en nemen veel ruimte in beslag. Daardoor zal GTA ook moeite hebben om alles te laden, omdat het gewoon overbelast word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.