Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Er werd vertelt dat Politie's zullen nu aan je bumper hangen, en vervolgens op je auto springen Maar ik zit uren te proberen maar er komt maar geen politie op m'n auto ?? Is dit gewoon standaard.. Of op een missie, dat je met je OGG-homie's ontsnappen moet ? Wie weet raad :o ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik heb dat ook geprobeerd ja, het lukte mij ook maar niet :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Klopt, zit er niet in, alleen bij die missie van OG (reuniting the families) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ze zouden het eerst wel doen maar nu niet is wel een beetje stom maar ik vind politie op moter al kutter dan in auto want die op die moters als ze met z'n 2en zijn knallen ze je in een paar sec helemaal verrot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ach ja wat doe je eraan en in die missie als die politie gast aan je bumber hangt lijkt het net een aap :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Dat zal hun toch nooit lukken.. ben altijd sneller weg dan zij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 't zou wel mooi zijn.. Agent gaat staan op zijn motor.. hij springt en graait naar je bumper.. je aarzelt geen moment en je drukt op je L1 knop.. je lachgas spuit naar buiten en je spurt weg.. lijkt me toch wel grappig om die agent dan vol te zien vallen in zijn zweefduik :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 over koferbak gesproken, werd er niet beweerd dat je kofferbak open kon? dat dat een van de unieke dingen waren :unsure: maarja er werd veel beweerd <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 't zou wel mooi zijn.. Agent gaat staan op zijn motor.. hij springt en graait naar je bumper.. je aarzelt geen moment en je drukt op je L1 knop.. je lachgas spuit naar buiten en je spurt weg.. lijkt me toch wel grappig om die agent dan vol te zien vallen in zijn zweefduik :rolleyes: Ode aan je humor ! :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 @ Pablo, nee, dat kan niet @ GTA 0wner, niet boosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.