DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Ik zoek een nieuwe trui en kapsel. Want ik loop het hele spel al rond met een white tank en cesar. Spijkerbroek hou ik denk wel en die schoenen omdat die me niet in de weg staan ofzo. Weet iemand een leuke trui en kapsel. Ik vind een kort kapsel het leukste. En het liefst een overhemd. Maar die kan ik niet vinden. Bewerkt: 17 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hey, Als je een nieuw kapsel wilt, daar kan WikiGTA je altijd mee helpen! Op deze pagina vind je alle kapsels met afbeeldingen, prijzen... Als je een hemd of bloes wilt, kan je ook is op deze pagina kijken, dit is de pagina van Sub Urban. Als je een mooi hemd wilt hebben, dan zou ik is in ZIP gaan kijken, daar zijn er wel een paar. Welke bloes jij mooi vind weet ik niet, want je hebt er een heleboel...! Ik hoop je voldoende geholpen te hebben! GTA-Freak2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Oh ja. Ik vind een blauwe bloes wel mooi of een witte is ook mooi. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Als je van korte kapsels houd, probeer dan eens een Groove Cut of Detail Cut. Voor overhemden kun je eens bij ZIP of Victim gaan kijken. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Oh ja. Ik vind een blauwe bloes wel mooi of een witte is ook mooi. Als je een witte bloes mooi vind, kan je misschien deze kopen, deze witte bloes noemt Rockstar Hood en kan je kopen in Sub Urban, deze kost 120$ en je krijgt er 17% respect + 15% sex-appeal bovenop. Verder kan je ook nog altijd is kijken naar deze: Rockstar Sweat: $ 60,00. 10% respect + 10% sex-appeal GTA-Freak2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Weet iemand ook een leuke schades kledingstuk ? Geen bril ofzo maar iets wat leuk staat. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 De fopbril van Binco Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 De shades die ik meestal heb is een de ooglap van Binco of een monddoek Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Oke ik weet genoeg bedankt iedereen ! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Welke ook heel wreed is; is de hockey mask van Pro-Labs, deze staat niet onder 'shades' maar onder 'hats'. Hier kan je er een foto van zien. Veel plezier Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 en dan een kettingzaag Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ja ga ik doen. Das echt vet ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.