Froop Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Peeps, ik heb feedback nodig. Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hier is je eerste commentaar de render : Het heeft een goed effect maar je hebt hem iet telicht gemaakt dat is een kleine fout of is dat de bedoeling 7/10 De achtergrond : Veel zie ik hier niet van ik zie wel dat je een paar effecten in de sig/achtergrond hebt gestoken (sorry voor de dialect).Dat is welgoed veel meer kan ik daar niet over zeggen .En je kan /kon ook nog wat letterype gebruiken dan zou het nog wat beter zijn 6.5 13.5/20 Ongeveer de berekende totaal op 10: 6.75/10 Ik heb beter van je verwacht Froop Greetings Syfes Reageren
Froop Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Lichteffect is zo bedoeld, er zijn zo'n 20 layers in de achtergrond gestoken en tekst verkloot de sig. Onthoud dat tekst meestal overbodig is. Bedankt voor de rate anyway. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.