Jump to content

Geen tekst onder Windows XP x64

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik wilde GTA3 weer eens gaan spelen maar nu liep ik meteen weer tegen het 'geen tekst in de menu's" probleem aan dat me eerder al tot waanzin heeft gedreven. Toen kon ik het echter simpel oplossen door de microsoft fix te installeren.

Helaas zijn we nu een DirectX versie verder EN zit ik nu op de x64 versie van XP (terwijl die patch van microsoft voor de x86 versie van windows is gemaakt)

Dus, heeft iemand nog ideeën over hoe ik dit op kan lossen? Of kan ik GTA3 nu wel vergeten?

Geplaatst:
Hey mensen,

Ik wilde GTA3 weer eens gaan spelen maar nu liep ik meteen weer tegen het 'geen tekst in de menu's" probleem aan dat me eerder al tot waanzin heeft gedreven. Toen kon ik het echter simpel oplossen door de microsoft fix te installeren.

Helaas zijn we nu een DirectX versie verder EN zit ik nu op de x64 versie van XP (terwijl die patch van microsoft voor de x86 versie van windows is gemaakt)

Dus, heeft iemand nog ideeën over hoe ik dit op kan lossen? Of kan ik GTA3 nu wel vergeten?

Ik heb ooit eens zo'n probleem gehad. Voordat ik je een oplossing kan geven wil ik eerst weten of alle tekst in het menu in balkjes is veranderd. En, wat ik dan ook nog wil weten of de radar het doet. Als het goed is zie je op de radar alleen een icoontje, maar geen wegen etc. Je moet dan zelf even uitvogelen hoe en wat je moet doen voor een nieuwe game. Ik meen dat je in het menu direct het eerste balkje moet aanklikken, en vervolgens het tweede. Ik heb dit probleem destijds opgelost met een patch, als je wil zoek ik hem voor je op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...