Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Britney Spears scheert hoofd kaal Popster Britney Spears heeft vrijdagnacht in een tatoeagezaak in San Fernando Valley haar hoofd kaal geschoren en een nieuwe tattoo laten zetten. Ze kreeg op haar pols een kleine tattoo van rode lippen. Een videofilm op de Amerikaanse zender KABC-TV toonde de pas geschoren Spears met minuscule tatoeëringen op de achterzijde van haar hals toen zij afgelopen nacht voor een nieuwe tatoeëring op de stoel zat. Bron: Fok.nl Ik vindt dit echt niet normaal BS gaat veel te ver Wat vinden jullie? Post het hier Bewerkt: 1 mei 2007 door Steel Dogg
Wesley Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 DIT IS GEWOON BELACHELIJK Welke stomme gek doet dat nou...?
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 DIT IS GEWOON BELACHELIJKWelke stomme gek doet dat nou...? Zij dus. Ik heb Britney altijd al een beetje vreemd gevonden, maar dit is inderdaad abssurd.
commando Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 maf mens, maar goed iedereen mag zelf bepalen of diegene zijn hoofd kaal wilt scheren.
TheGuardian Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik zelf zou als vrouw ook me hoofd niet laten kaal scheren, maar ze doet natuurlijk zelf wat ze wilt, het is haar leven, en daar moeten wij ons eigenlijk dus niet bemoeien. Als ze liever kaal is, dan is dat haar eigen keuze. Ik zelf vind het er ook niet uitzien, maar zij beslist zelfs nog altijd wat ze ermee doet.. Trouwens volgens mij hoort dit thuis in het Beeld en geluid forum, maar dat laat ik wel over aan de moderators van het onzin forum
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Erg raar ja. Eerst was ze veel mooier nu is ze lelijk.
Cenzy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Whaha britney is gewoon gek welke meid doet dit nu ? Raar mens amai
Thabit Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 En dan het raar vinden dat bijna geen enkele artiest haar meer mag..
Sdajafol Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik denk dat dit gewoon zwaar overdreven is, alsof ze de enige vrouw is die haar hoofd kaal scheert. Ze mag dan wel een bekende artiest zijn, maar ik vind het geen reden om haar zomaar een stom mens te vinden. -Sdajafol
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Volgens mij is dit een schreeuw om aandacht en publiciteit. Of is dat hierboven iets te oppervlakkig en kan ook dit aan de hand zijn. Er kan kanker bij haar geconstateerd zijn en dat wilt zie niet bekend maken en daarom scheert ze alvast haar hoofd kaal. Alles kan.
DaddyPimp Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Moet ze zelf weten maar waarom heeft ze dat dan gedaan??
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 K vind het wel grappig, ze is gewoon wanhopig... K heb er maar één ding op te zeggen; Marginaal!
Recommended Posts