Jump to content

Nieuws: Britney Spears scheert hoofd kaal

Recommended Posts

Geplaatst:

Goh, aandacht nodig ofzo? Zielig mens :-( Maarja, ik maak me er niet druk in. Het is een echte 'attention whore'.

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The GamerII

2

• Wesley

1

• Steel Dogg

1

• Silverbyte

1

Geplaatst:

Volgens mij is dit gewoon een domme publiciteitsstunt. Waarom zou je dit anders doen? Voor een minuscuul klein tatoeagetje? Dit is gewoon zwaar dom :t e

Geplaatst:

Ik snap niet hoe je zoiets kan doen! Ik denk zelf dat het geestelijk gewoon niet goed met haar gaat, zoiets zij mijn leraar Engels dat het een vreemd mens is. Maarja om dan je kop kaal te scheren. Voor je het weet zit ze in een Kliniek...

Geplaatst:

Vind je het raar dat je zo gaat doen nadat je het maar één dag uithoudt in een afkick-kliniek?

Eén woord: Ze is gestoord << Oops, dat zijn er 3 :clown:...

Geplaatst:

Ik las in de Privé dat dit komt, omdat ze haar tante is verloren.

Ze is nu voor de 3e keer in een afkick-kliniek omdat ze helemaal gestoord aan het worden is.

Dus ze weet zelf niet zo goed wat ze allemaal doet.

Ik zag denet een filmpje, dat ze met een paraplu een paparazzi gestoken heeft.

Ze is dus gewoon in de war, omdat ze haar tante verloren is.

De kinderen die ze heeft, dreigt ze ook te verliezen!

Geplaatst:

Egt waar hoe zielig. Ze heeft alles wat haar hartje begeerd. Hm, Geld maakt dus duidelijk neit gelukkig.

P.S. Dat gabberhoofd staat wel erg geil! :bier:

Geplaatst:

Bij ons als iemand straf krijgt in de klas roept iedereen KAALSCHEREN! :clown:

Maar je bent toch gek als je kaal gaat scheren om een tattoe op je kop te laten doen met dat haar die er straks weer op is zie je die tattoe niet meer.

Geplaatst:

ik vond haar een mooie meid en ze deed ook nog leuke dingen zo als zonder string rond lopen en zo en mooi zingen maar nu.... F****** lelijk en echt helemaal gek... ik vind dit echt iiiwww :puh: ik denk ook dat ze spijt gaat krijgen

Geplaatst:

Je gaat je hoofd als vrouw toch niet helemaal kaal scheren das voor mannen als mensen dat zien denken ze dat je een erge ziekte heb als een vrouw of kind met een kaal hoofd rondloopt

Geplaatst:

Heb je gezien wat ik gepost hebt, dan zie je namelijk dat ze in de war is, omdat ze haar tante is kwijtgeraakt.

Neem het haar alsjeblieft niet kwalijk, ze zit nu namelijk in een moeilijke tijd!

Geplaatst: (bewerkt)

Dat mens is gek geworden :bonk:. Maarja ze dreigt ook haar kinderen te verliezen...

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Echt fucking lelijk haha

maarja ze is doorgeflipt door de drugs, alcohol, en publiciteit :D

Trouwens, arm kindje van haar, bedenk ik nu

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...