Jump to content

de kledingstel van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

ja wat daar al staat ik heb kleren nodig kleren met veel respecht en ik zoek lijstjes van winkels die dat hebben heeft iemand ook ze kleding lijstje en dan de rangen nog en de beloningen en minpunten :bier:

>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA General". <<<

Geplaatst:

Het vorige topic is verplaatst, maar dat doet er nu even niet toe.

Als je kleren wilt hebben waar je veel respect mee krijgt, zou ik de kleren van Didier Sachs kopen, deze winkel gaat open na de missie A Home in the Hills de kleren kosten wel heel veel, maar hier krijg je dan ook veel respect mee!

Je wilt zo te zien ook een lijstje hebben van kleren en het respect wat je daar mee krijgt... Dat is op WikiGTA te vinden, alleen is het jammer dat op dit moment alleen Sub Urban op WikiGTA staat, de andere winkels komen waarschijnlijk wel later.

Als je nog meer respect wilt hebben, kan je natuurlijk altijd naar de kapper gaan. Hier is een lijstje te vinden waar op staat waar alle kappers zijn, welke kapsels er zijn...

GTA-Freak2

Geplaatst:
ja wat daar al staat ik heb kleren nodig kleren met veel respecht en ik zoek lijstjes van winkels die dat hebben heeft iemand ook ze kleding lijstje en dan de rangen nog en de beloningen en minpunten :bier:

>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA General". <<<

Ik weet niet precies wat je bedoelt met rangen maar ik heb wel een tweetal websites voor je die het volgende beschrijven:

- Kleren per winkel

- Per kledingsstuk het respect in %

- Per kledingsstuk het sex appeal in %

- Per kledingsstuk de prijs

Site #1 en site #2. Voor zover ik heb gezien is het nagenoeg hetzelfde, maar misschien dat je de een overzichtelijker vindt dan de ander.

Locaties van de winkels in die links beschreven zijn via WiKiGTA op te zoeken, kijk daarvoor onder het kaartje in de rij van Kleding & lichaam.

Geplaatst:
ik doe de pay en sprays nu voor 100% cheklist maar ik zit vast bij pay en spray nummer 11 dat is me niet duidelijk ik doe het via wikigta maar ik zie die spray niet het gaat om deze ik heb nog een plaatje

Zoals op de tweede screen (deze) te zien is, is de spray te vinden aan de achterkant van de huizen die je op jouw screen ziet. Daar loopt een weggetje. Bij een van de huizen die daar staan is dus die tag onder een luifel.

Voor de duidelijkheid heb ik nog een tweetal screens opgezocht, je hier hier en hier kan bewonderen. Een tip bij zowel die van WiKiGTA als die links hierboven is om de mini map te gebruiken. Positioneer jezelf precies hetzelfde als op de plaatjes aangegeven en dan moet het te vinden zijn. Veel succes.

Geplaatst:

bedankt Preddy nu zit mij nog 1 ding dwars denk ik en dat is de vrindinnen tellen die mee voor de 100% cheklist en voor de gehele 100% van het spel ?

Geplaatst: (bewerkt)
bedankt Preddy nu zit mij nog 1 ding dwars denk ik en dat is de vrindinnen tellen die mee voor de 100% cheklist en voor de gehele 100% van het spel ?

Ze tellen gelukkig niet mee voor de 100%. Je moet alleen Millie echt daten voor de keycard, maar aan de andere vriendinnen heb je geen verplichtingen. Als je hun 100% date krijg je natuurlijk wel leuke extra's zoals speciale kledingstukken. Maar ze zijn niet voor de 100% nodig.

EDIT: @hieronder, klopt je kan haar ook vermoorden, had ik er niet bij verteld.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ze tellen gelukkig niet mee voor de 100%. Je moet alleen Millie echt daten voor de keycard, maar aan de andere vriendinnen heb je geen verplichtingen. Als je hun 100% date krijg je natuurlijk wel leuke extra's zoals speciale kledingstukken. Maar ze zijn niet voor de 100% nodig.

Wat je zegt is niet helemaal waar.

Je kan Millie ook gewoon vermoorden en dan wordt je opgebeld dat je in haar huis die keycard moet halen.

Greetings,

TH3 R34P3R

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...