TH3 R34P3R Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hoi ik wou even weten wat je krijgt als je 100% hebt gehaald met SA. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik had geen antwoord gevonden en op WikiGta staat het ook niet. Alvast Bedankt, Th3 R34P3R Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hoi ik wou even weten wat je krijgt als je 100% hebt gehaald met SA.Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik had geen antwoord gevonden en op WikiGta staat het ook niet. Alvast Bedankt, Th3 R34P3R Dan moet je wel heel veel topics over het hoofd hebben gezien waaronder deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39399 Maar om hem toch nog te beantwoorden: Je krijgt een melding dat je 100% hebt, je geld en reputatie gaan flink omhoog, en je krijgt bij je Ganton huis een Hydra en een Rhino Tank Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ok bedankt Ik zag em echt niet Greetings, TH3 R34P3R Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ok bedankt Ik zag em echt niet Greetings, TH3 R34P3R Maakt niks uit Het gaat erom dat je je doel hebt bereikt: Het antwoord P.S. Als een moderator het topic kan sluiten, zou dat erg fijn zijn aangezien er al vele topics hierover gaan >>> Door Bling: Een slotje is niet altijd de juiste oplossing. Ik stel voor om dit topic gewoon te laten rusten, en alleen post als je wat nuttigs toe te voegen hebt. Als dit volgehouden wordt, is er helemaal geen slotje nodig. <<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Je vergeet nog iets: Zodra je 100% haalt gaan je kogels nooit meer op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.