davarisch Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik wil al lang een save game doawnloaden maar ze werken niet en als ik die van mijne maat pak dan wel wat doe ik verkeert kan iemand dadt even zeggen mvg davarisch Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Misschien komt dat doordat je versie 2 van San Andreas hebt. Als je maat die dan ook heeft, dan werkt die savegame wel bij jou, maar andere savegames die dan waarschijnlijk van versie 1 zijn werken dan niet. Als je je versie 2 graag wilt behouden, kun je hier verschillende savegames voor versie 2 downloaden. Je kunt ook je versie 2 omzetten naar versie 1. Dit heeft verder geen gevolgen, en je kunt er dan ook nog in modden, en de meeste savegames werken dan wel gewoon. Deze patch kun je hier downloaden. Vervolgens kun je dan bijvoorbeeld een 100% savegame hier downloaden. Succes ermee! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Hey davarisch, Als je een save-game wilt downloaden dan moet je al eerst naar de versie kijken, want er zijn verschillende soorten versies, bv V2 is er één. Als je een save-game download zou ik er een van dit forum pakken, hier zijn ze betrouwbaar, en er zijn er hier heel veel. Als je de save-game hebt gedownload, plaats je de savegame in de map: 'Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Hier bestaat ook een heel goed topic voor, dit topic bedoel ik hiermee, hier is alles door SummerBase uitgelegd, en je kan er save-games downloaden voor versie V2. Ik zal even het belangrijkste kopiëren: Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas? 1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op. 2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C). 3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. 4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V) 5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'. 6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen. Hoe pak je een .rar uit? 1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'. 2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand. 3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad. 4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme! GTA-Freak2 Bewerkt: 17 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.