Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb onlangs IMG tool geinstalleerd. deze werkt met Gta 3 op ps2 (gelukkig), maar ik kan geen bestanden vervangen, of verwijderen om ze dan te vervangen door nieuwe texture. weet iemand een reden waarom dit niet kan?

Geplaatst:

Omdat hij ook niet gemaakt is om de PS2 IMG te openen. Deze heeft een iets andere structuur dan die op de PC. De verschillen in de structuur zorgen er ook dus voor dat bestanden vervangen/verwijderen niet mogelijk is. Tenminste, zo was dat met de vorige versies van de IMG Tool. De IMG Tool ondersteunt het ook niet, omdat er van onderstelt word dat iedereen gewoon de PC games mod.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Om dit te doen moet je eerst alle files van je DVD kopieren naar de computer.

Daar kun je alles aanpassen(mappen, IMGtool enz.) en dan brand je het op een lege DVD.

Deze DVD wordt dan je GTA SA disc. Om dit te doen moet je trouwens wel een modchip in je PS2 hebben anders leest je PS2 de gebrande DVD niet.

Ik hoop dat het lukt!

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Zo'n chip kost trouwens behoorlijk wat geld (rond de 150 euro, dacht ik), en is volgens mij nog illegaal ook. Koop gewoon GTA voor de PC voor een prijs van ongeveer 30 euro voor GTA: San Andreas. In sommige winkels kun je GTA III en Vice City zelfs al voor minder als 15 euro krijgen. Dan kan je die lekker modden.

Vriendelijke groeten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...