tuning2day Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2007 ik ben nu een tijdje aan het stunten maar telkens als ik een salto probeer val ik eraf midden in de lucht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2007 Dit hoort zo. Als je in GTA VCS met een motor in de lucht(of op de grond) over de kop gaat zal Victor V. eraf vallen. Bij GTA SA was het nog zo dat je motor ging draaien maar bij GTA VCS val je er altijd af. Helaas dus. Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2007 Hoe zou je daar in werkelijkheid op kunnen blijven zitten op de kop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuning2day Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2007 hebk wels gezien bij stuntshows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 hebk wels gezien bij stuntshows Vergeet niet dat de realiteit op veel gebieden anders is dan in VCS. Zie jij een lijk dat op straat ligt al binnen 1 uur (in VCS, in het echt dus 60 seconden) wegrotten? En dan komt er een ambulance aan waarbij een dokter de mensen ter plekke levend maakt. Hetzelfde geld voor het stunten, Victor is geen proffesional, en dit is gewoon een klein detail, die niet heel veel toevoegt. Bij San Andreas was het natuurlijk leuk dat het er in zat, maar je kan het Rockstar niet kwalijk nemen dat ze het er dit keer uit hebben gelaten. Het stunten wordt er zeker niet saaier op, want met 30 Unique Stunt Bonusses blijft VCS een leuk spel waar veel te stunten valt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 best raar dat je dan van je motor afvalt want in het echte leven kunnen somige mensen dat wel waarom in VCS dan niet ? nouja R* heeft beslist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.