ContRa Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik haal dit tot 90% missie ik maak die gasten af aan deur.. Ik ga via brug op het dak DAn ga ik naar die jizzy chek film.. Maak die ventjes daar af.. Ik ga naar buiten komt film opeens sta ik daar.. Maar waar is jizzy..? Op brug of wat? Haal je tog nooit? of is die ergens anders?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Eigenlijk kan je hem makkelijk inhalen, maar ik heb een handig maniertje voor je. Wanneer je aankomt bij de Pleasure Dome Club kun je de banden van de Broadway (de auto waar Jizzy mee wegvlucht) alvast kapot schieten. Schiet ze alle 4 kapot en Jizzy kan eigenlijk onmogelijk wegvluchten. Jij kan dan lekker op hem schieten todat de auto kapot is. Je kan de Broadway natuurlijk ook gelijk helemaal vernietigen, hij zal dan met een Pizza-bezorg brommertje wegvluchten, dan kan je hem natuurlijk ook makkelijk killen. Kijk hier eens voor meer informatie. Succes! Reageren
-eend- Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Zorg wel dat je een hand-minigun heb zoals: tec-9 enz. Je hoeft die gasten voor de deur niet te killen, die zeggen dat je er niet in mag. dan ga je het dak op waar het pijltje aangegeven word. dan staat er en open raam, ga daar in. nu zul je in het gebouw zijn. dan ga je naar jizzy. die is helemaal beneden. spring niet naar beneden, maar ga via de trap, scheelt je weer wat leven als je er bent ga je met jizzy praten, in de cutscene zal cj een pistol op jizzy zn kop richte. jizzy vlucht en die gasten die er naast staan schieten op je, dood ze allemaal en ga naar buiten. jizzy zal in een auto stappen en naast de deur staat een stretch. ga naast de auto van jizzy rijden en doe een drive-by doormiddel van Q of E schiet jizzy zn auto kapot en dood jizzy. missie gehaald hmpf.. is typhoon weer sneller Bewerkt: 17 februari 2007 door -eend- Reageren
ContRa Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Welke auto is dat? Reageren
-eend- Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 dit is de stretch en dit is de broadway Reageren
michelIII Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ik kan deze missie ook voor geen meter ik had die limo's en de broadway in het water gereden maar toen ik binnen al die gasten had neergeschoten terwijl jizzie vluchte kwam ik buiten en zag ik jizzie staan en toen stond er iets van ''the phone is blowd'' ovzowiets weet het niet meer zo goed maar in iedergeval toen ik buiten kwam gingen ze niet vluchten en was het mission failed weet iemand hoe dit komt? Bewerkt: 17 februari 2007 door michelIII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik kan deze missie ook voor geen meterik had die limo's en de broadway in het water gereden maar toen ik binnen al die gasten had neergeschoten terwijl jizzie vluchte kwam ik buiten en zag ik jizzie staan en toen stond er iets van ''the phone is blowd'' ovzowiets weet het niet meer zo goed maar in iedergeval toen ik buiten kwam gingen ze niet vluchten en was het mission failed weet iemand hoe dit komt? Als ik je gewoon één simpele tip mag geven: doe de missie zoals het moet. Dus geen auto's kapot maken en dergelijke, zo voorkom je ook deze problemen. Sneak dus gewoon naar binnen, en dan naar Jizzy. Knal iedereen neer, en loop door de gele marker naar buiten. Stap direct in de eerste de beste auto die je ziet, en maak de auto met Jizzy erin kapot door een drive-by uit te voeren. Als Jizzy eruit springt kun je hem overrijden, de telefoon pakken en missie voltooid! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik kan deze missie ook voor geen meter ik had die limo's en de broadway in het water gereden maar toen ik binnen al die gasten had neergeschoten terwijl jizzie vluchte kwam ik buiten en zag ik jizzie staan en toen stond er iets van ''the phone is blowd'' ovzowiets weet het niet meer zo goed maar in iedergeval toen ik buiten kwam gingen ze niet vluchten en was het mission failed weet iemand hoe dit komt? Als ik je gewoon één simpele tip mag geven: doe de missie zoals het moet. Dus geen auto's kapot maken en dergelijke, zo voorkom je ook deze problemen. Sneak dus gewoon naar binnen, en dan naar Jizzy. Knal iedereen neer, en loop door de gele marker naar buiten. Stap direct in de eerste de beste auto die je ziet, en maak de auto met Jizzy erin kapot door een drive-by uit te voeren. Als Jizzy eruit springt kun je hem overrijden, de telefoon pakken en missie voltooid! Ben ik het niet helemaal mee eens, Jizzy op de Pizzaboy is veel makkelijker te doden, je hoeft hem er enkel vanaf te beuken en plat te rijden. Ik denk dat het gewoon een bug was >>> Door Bling: Dit topic is niet bedoeld om je mening te uiten. Post dus alleen als je wat nuttigs toe wilt voegen, wat betrekking heeft op dit topic. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.