kevvie-12 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ik heb een vraag ik heb net een nieuwe laptop met window vista en met 2 gig werkgeheugen een kaart van ati 256 mb gloof ik enzo maar wil gta sanandreas ook op deze laptop draaie denken jullie ??? Bewerkt: 17 februari 2007 door kevvie-12 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik heb een vraag ik heb net een nieuwe laptop met window vista en met 2 gig werkgeheugen een kaart van ati 256 mb gloof ik enzo maar wil gta sanandreas ook op deze laptop draaie denken jullie ??? Normaal gezien moet ie daarop lukken. Volgens WikiGTA zijn dit de minimale eisen om GTA : San Andreas te kunnen spelen : Minimale systeemeisen * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Het moet dus lukken. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Tuurlijk gaat dat lukken Alleen of het spel op mooie kwaliteit draait, betwijfel ik vanwege de videokaart van 256 mb Veel succes met SA Steel Dogg EDIT: Jon-Asses was me voor... Bewerkt: 17 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
kevvie-12 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ok thanx ik ga hem proberen binnekort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.