cityside Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hey Stel he als je 3300 op bank hept en je gaat uit het spel en komt over 15 min terug ben je weer opnieuw begonnen dan hep je niks meer op de bank klopt dit of doe ik iets verkeerd???? anders wel klote kan je steeds weer opnieuw beginnen -,- Groetjes cityside Reageren
kevin software Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 HeyStel he als je 3300 op bank hept en je gaat uit het spel en komt over 15 min terug ben je weer opnieuw begonnen dan hep je niks meer op de bank klopt dit of doe ik iets verkeerd???? anders wel klote kan je steeds weer opnieuw beginnen -,- Groetjes cityside in sommge server kan je je registreren en dan geld er op zetten kom je later terug log jeje in en heb je het geld nog Reageren
cityside Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 waar kan dat dan??? Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Meestal zijn er in het begin commands. Doe !commands en ergens staat er wel !register tussen. Je moet dan een pass (en e-mail) opgeven. Waar kan je je geld saven? In de meeste gevallen in de 24/7 winkels. Voor vindplaatsen van 24/7 winkels klik hier: http://nl.wikigta.org/index.php/24/7_locat..._San_Andreas%29 . Loop dan de 24/7 winkel naar binnen en zoek naar een rode cirkel, meestal voor de kassa. Dan zie je commands en kun je geld storten of afnemen. Reageren
cityside Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 bij welke server kan het ik probeer bij verschillende servers maar bij geen 1 kan ik me registreren Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ga opzoek naar RPG servers. Daar vind je meestal scripts om je te registreren. Reageren
hetoog Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ga opzoek naar RPG servers. Daar vind je meestal scripts om je te registreren. hoy anders moet je naar de server mini games madnes gaan. daar heb je een bank en je kan hier zelfs bedrijven kopen je kan wapens save en je kan zelf mini games opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.