darkdestroy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik heb een missie gehaalt van de mendez brothers unfriendly competition ofsow als je hem uitspeelt krijg je iets van een beloning maar ik weet niejt wat de beloning is weten jullie het soms? Reageren
M4X Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Ik heb een missie gehaalt van de mendez brothers unfriendly competition ofsow als je hem uitspeelt krijg je iets van een beloning maar ik weet niejt wat de beloning is weten jullie het soms? Ik meende dat dit een bulletfree voertuig was, bij Sunshine Garage. Bij Sunshine garage zie je dan een soort van marker staan, waar je in kan staan. Nu verschijnt er een tekst met wat informatie over het voertuig. Deze kan je voor een niet al te hoge prijs kopen, en hij kan niet kapot door kogels, wat erg handig is voor bijvoorbeeld de Robbery missies. Hieronder een kaartje met de locatie van Sunshine Garage: Edit: Die-Hard heeft gelijk, het is de Quad die je hier krijgt. Deze krijg je niet bulletfree, dat is de BF-Injection in een andere missie Bewerkt: 17 februari 2007 door M4X Reageren
Die-hard Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Je krijgt een quad bij sunshine cars(als ik me niet vergis) maar die is sowieso niet kogelvrij. Je krijgt bij het strand aan het zwembad van die missie ook nog een quad te koop dacht ik. Reageren
darkdestroy Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ok bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.