Jump to content

De Swat Van En Swat truck

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar vind je die? want die swat truck is best wel vet en van ook ik heb ze nooit gezien bahalve by missies :(

Geplaatst:

Moet je gewoon een aantal sterren (dacht 4 <_< ) en dan komt ie aanrijden, moet je alleen de swat gastjes afknellen en kan je hem in je garage zetten.

Ik zou dit aan CJ's garage doen, daar kan je altijd saven als je bijna dood ben, en je hebt ook een garage.

Geplaatst:

Wel leuk; in Zero's RC Shop is een model van die SWAT truck :rolleyes: ..

Welke missie heb je die dan, ik zag 'm namelijk NOOIT :|

Geplaatst:

Met 4 sterren dat is een andere dat is een FBI niet een blauwe dagt ik

en sawt truck is die missie dat je big smoke moet killen dan zie je die blauwe tank daar staan :D

Geplaatst:
Wel leuk; in Zero's RC Shop is een model van die SWAT truck :rolleyes: ..

Welke missie heb je die dan, ik zag 'm namelijk NOOIT :|

Ik ben hem maar in 1 missie tegengekomen: de aller laatste!

Geplaatst:

ik ook in de laatste

ik denk dat hij gewoon ergens staat achter een huis.

als ik hem heb gevonden meld ik het wel ff :)

Geplaatst:

De FBI Rancher is ook een chille

met verlengde achterkanten

weet iemand of er ook FBI Washingtons of iets dergelijks rondrijden? :rolleyes:

• 2 weken later...
Geplaatst:

dit heb ik op een ander forum gevonden wil iemand het vertalen aub:

Rumour! Whether its true, Iunno! Swat Tank (The Big Blue Truck) can Spawn in the Police Station Garages. Some1 said that you find it in the Naval base - In the ship. Reply on this! Im Confused. I Must admit its nifty on the Last Mish

Geplaatst:
dit heb ik op een ander forum gevonden wil iemand het vertalen aub:

Rumour! Whether its true, Iunno! Swat Tank (The Big Blue Truck) can Spawn in the Police Station Garages. Some1 said that you find it in the Naval base - In the ship. Reply on this! Im Confused. I Must admit its nifty on the Last Mish

roddel! als het waar is (Iunno?)! Swat Tank (de grote blauwe truck) kan spawnen in de garages van de politie. iemand zei dat je hem ook kan vinden in de naval base - in de boot. reageer op dit! ik ben verward. ik moet toegeven de laatste missie is lastig om te doen.

zo dit is de vertaling veel plezier ermee :puh:

Geplaatst:
Met 4 sterren dat is een andere dat is een FBI niet een blauwe dagt ik

Een lijstje, met wat je achter je aan krijgt (het is in het Engels) :

1 ster = if a cop sees you, he'll go after you.

2 sterren = Additonal police cruisers join the bust.

3 sterren = police helicopters join the bust.

4 sterren = Swat with mini-SMG's in Enforcers arrive and swat members repel from additional chopper.

5 sterren = Four FBI agents arrive in a rancher packing MP5's.

6 sterren = Army is called in with Rhinos and Flatbeds full of army men with M4's.

Geplaatst: (bewerkt)
roddel! als het waar is (Iunno?)! Swat Tank (de grote blauwe truck) kan spawnen in de garages van de politie. iemand zei dat je hem ook kan vinden in de naval base - in de boot. reageer op dit! ik ben verward. ik moet toegeven de laatste missie is lastig om te doen.

zo dit is de vertaling veel plezier ermee :puh:

heeft iemand het al gevonden?, ik heb nog niet gespeelt :lol: . anyway ik hoop dat dit echt zo is dan ben ik wel blij :D:D .

Bewerkt: door Spike

snapt iemand dit?

i was looking at the strategy guide the other day and the description under the FBI truck said the mounted gun was for SWAT only, so im thinking u have to do something while u have 4 stars (since thats when SWAT comes) so im gonna try getting 4 stars and going to the LVPD and checking for the FBI truck, just a little hint that u could check this out

of dit?

Also, i've gotten a lvl 4 wanted level in San Fierro, and...nothing...It's obnoxiously hard to keep your wanted level between 4 and 5...i sat there for ~30 minutes with a 4 star, then ended up with a 5, and 5 minutes later got a 6 star...the whole time, i still never saw a single freaking FBI Truck or SWAT Tank. So, there's gotta be some other way to get these 2 vehicles.

wil iemand dit vertalen aub.

Bewerkt: door gta player

ram ermee door de voorgevel kill de mannetjes op de beganegrond rijd je truck naar je dichtsbijzijnde huis met garage zet hm erin en neem een andere wagen terug naar de plek waar je moet zijn en hoppa je hebt je truck............ :puh: na t halen van de missie natuurlijk :D

Bewerkt: door ras

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...