Jump to content

De Swat Van En Swat truck

Recommended Posts

Geplaatst:
Je kan toch niet SAVEN tijdens missies.. dus ik denk niet dat dat lukt broeder

Maar je saved het spel toch na het halen of falen van de missie? En die SWAT-truck staat dan in 1 van je garage's dus heb je hem ook na de missie.

Geplaatst: (bewerkt)
kan je hem ook ergens gewoon halen die swat truck

swat truck kun je het beste met 4 sterren pakken (je weet het wel), maar die swat tank heb ik nog nooit gezien hoor heb de laatste missie nog niet gedaan, maar wat hij zegt laten falen zou ik ook doen, maar ze zeggen dat die bij de politie in de garage`s staaan ik weet het niet dus zal je daar is moeten kijken ;) .

Edit: ow vergis me eigen het is idd truck :lol: .

Bewerkt: door Spike
Geplaatst:
kan je hem ook ergens gewoon halen die swat truck

swat truck kun je het beste met 4 sterren pakken (je weet het wel), maar die swat tank heb ik nog nooit gezien hoor heb de laatste missie nog niet gedaan, maar wat hij zegt laten falen zou ik ook doen, maar ze zeggen dat die bij de politie in de garage`s staaan ik weet het niet dus zal je daar is moeten kijken ;) .

Edit: ow vergis me eigen het is idd truck :lol: .

die swat tank is zaalig en show ik wil die hebben

Geplaatst:

6sterren pakken en dan ze wegdoen en dan die hun wagens volgen en dan komt ge erop uit dacht ik:)allez zegt mijn vriend toch:)

Geplaatst:
6sterren pakken en dan ze wegdoen en dan die hun wagens volgen en dan komt ge erop uit dacht ik:)allez zegt mijn vriend toch:)

hmm ik heb dat al is geprobeerd bij gta3 of het bij gta san andreas gaat betwijfel ik want bij gta3 bleven ze ewig rondrijden

Geplaatst:
ja zou kunnen:)maar heb het zelf nog niet gedaan:)

ja ze gaan niet terug naar een parking ik heb een half uur achter zon auto blijven rijden die mij acternazat en hij heeft 2 toeren ron los santos gedaan dus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...