Die Hard Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Eejj forumgenootjes. Ik wil graag heel erg een mooie mod installeren, maar als ik met Winrar de IMG Tool probeer uit te pakken krijg ik een foutmelding. En staat er: Kan IMG Tool niet uitpakken, het bestand is mogelijk beschadigd of niet goed. Terwijl ik die IMG Tool net heb geinstalleerd en er nog niets mee heb gedaan. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik hoop dat jullie me willen helpen. Greets GTA GG Reageren
Sseb Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik zou hem herinstaleren en als ie het dan nog niet doen dan ergens anders downloaden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 ik zou hem herinstaleren en als ie het dan nog niet doen dan ergens anders downloaden Sterker nog: Ik zal hem direct ergens anders downloaden. Als WinRar iets wil uitpakken en het bestand is beschadigd, dan is het bestand wat in de '.rar' zit dus beschadigd, in dit geval de IMG Tool. Deze zal dus ook niet werken. Deze IMG Tool download ik altijd, en voor zover ik weet doet die het perfect! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.