Jump to content

Assassin's Creed Animation

Recommended Posts

Geplaatst:

Een 9,9.

Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken.

Geplaatst:
Een 9,9.

Hij is echt gaaf met dat filmpje. Alles past bij elkaar en het geheel is geniaal. Schitterend man. Er valt bijna niks op aan te merken.

Heel erg bedankt man! ;) . Nog meer rates?

Geplaatst:

Een 9,9.

ja ik :)

vind het echt een geweldig plaatje, het filmpje erin vind ik gewoon TOP! ik doe niet aan filmpjes in plaatjes omdat ik het te moeilijk vind voor mijn niveau nog dus ik heb er waardering voor! 9/10

ik geef nooit hoger dan een 9 want een plaatje is gewoon nooit perfect, dus eig heb je hoogste cijfer van mij al gehad nu! :klap:

Geplaatst:

Een 9,9.

ja ik :)

vind het echt een geweldig plaatje, het filmpje erin vind ik gewoon TOP! ik doe niet aan filmpjes in plaatjes omdat ik het te moeilijk vind voor mijn niveau nog dus ik heb er waardering voor! 9/10

ik geef nooit hoger dan een 9 want een plaatje is gewoon nooit perfect, dus eig heb je hoogste cijfer van mij al gehad nu! :klap:

Ook heel erg bedankt :) . Nog iemand anders raten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...