Gunit-Soldier Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ik vind dat het veel beter had kunnen zijn dan blijft je mannetje weer haken dan weer gecrasht ze hadden hem veel beter moeten testen en ze hadden oook wat kunnen doen om iets te maken dat hackers moeilijker zou maken om te hacken vind het eigelijk best goed dat MTA DM zo lang doet weten we zeker dat hij goed wordt [ps. als er al heel veel topics hiervan zijn kun je hem sluiten ] sorry poll deed gek zeg gwn ff wat je ervan vind Bewerkt: 17 februari 2007 door gunit-gangster Reageren
Azer Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ik vind dat het veel beter had kunnen zijn dan blijft je mannetje weer haken dan weer gecrasht ze hadden hem veel beter moeten testen SA:MP 0.1 is goed genoeg getest, 0.x staat altijd nog voor BETA, tevens worden vele crashes veroorzaakt door de gamemodes zelf.en ze hadden oook wat kunnen doen om iets te maken dat hackers moeilijker zou maken om te hackenTsja, gelukkig is het prima op te lossen dmv filterscripts & admins. Volgende versie bevat een vernieuwde anticheat.vind het eigelijk best goed dat MTA DM zo lang doet weten we zeker dat hij goed wordteen SA:MP poll starten en dan over MTA gaan beginnen? je weet uberhaupt niet of MTA wel zo goed wordt (ok het scriptgedeelte is vrij uitgebreidt, maar of de sync ook goed zal wezen).Naar mijn mening is SA:MP op het moment nog verre van goed, maarja er komen gelukkig ook nieuwe versies uit Bewerkt: 17 februari 2007 door Azer Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ja ik zat ook al te denken bij andere servers zoals lilltle withney crasht hij neit en bij partyserver wel vind ik jammer want dat cvind ik de leukste server Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.