WilcoB Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hoi, Ik heb een vraagje, ik heb op internet een site gevonden met mooie truckmod's,( mooie mods! ) onder andere ook met nederlandse vrachtwagens (oa: Frank de Ridder, Hovotrans,GLS, DHL, Soonius transport, Mooy ed) nu wil ik die graag in het spel krijgen. Ik heb al begrepen dat het zogenoemde "skins" zijn, die je dus over een andere vrachtwagen heen moet "plakken". Die vrachtwagen heb ik ook al gevonden, namelijk op deze pagina: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= (5e van boven, 3e van beneden). Ik heb het al geprobeerd met de San Andreas Mod Installer, alleen lukte me dat niet. Kreeg op een gegeven moment alleen de truck van frank de ridder, maar niet de oplegger, die was ook nergens te vinden. Ik hoop dat er iemand is die hier genoeg van weet om me ff een beetje te helpen. Alvast heel erg bedankt. Gr. Wilco Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Om auto's te instaleren kun je twee tools gebruiken: De IMG Tool of SAMI. Met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool zelf nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. De andere optie is dus de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier vindt je nog een mooie handleiding, wellicht lukt het je dan wel met SAMI. Reageren
Sseb Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ik heb denk ik cker wel wat voor je hier!! staan trucks hier staan ook nog trucks en: hier hier staan ook nog trucks misschien staan er een paar dubbel, maar nu heb je denk ik genoeg te vinde Bewerkt: 17 februari 2007 door Sseb Reageren
WilcoB Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Mathijs: Ik heb het al geprobeerd met SAMI, alleen lukt me dat niet, hij zegt dattie dan bestanden mist, waardoor hij hem niet kan installeren, maar waar kun je die img tool downloaden? heb hier al op de site rondgezocht, maar kon hem niet vinden. in ieder geval bedankt. Gr Wilco Reageren
Jorair Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) De Img tool kun je hier downloaden. Op de site staat hij ook hoor, namelijk hier. Eclipse heeft eens een goede tut gemaakt over hoe je een auto met de IMG tool in het spel zet. De tut is wel met vice city, maar het principe is hetzelfde, alleen moet je nu het san andreas bestandje selecteren. edit: ik was de link er vergeten bijzetten, hier vind je de tut. Bewerkt: 18 februari 2007 door Jorair Reageren
WilcoB Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb het geprobeerd met IMG Tool, maar dan moet ik het bestand GTA3.img openen, als ik dat doe krijg ik vervolgens de melding: Unable to find DIR File dussss, wat kan ik daaraan doen?? iemand suggestie?? (niet comp uit raam slingeren, wil er nog btje plezier aan beleven ) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Er is nog een beste img tool namelijk >>>>DEZE<<<< De Spark, erg handig dan de IMGTOOL 2.0 of SAMI, voordelen: Nooit meer lang wachten als je op Rebuild Archive drukt (die is er niet in Spark) Heel snel bestanden uitpakken en toevoegen/importeren/vervangen/verwijderen. Ben je klaar met vervangen/toevoegen, klik je alleen op Save dan kan je gelijk beginnen met spelen! PS ik wil graag een tutorial maken, alleen weet ik niet in welke Forum dat moet. Reageren
WilcoB Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Als je een tutorial kunt maken heel graag, die kun je dan gewoon op het forum plaatsen, namelijk: GTAmodding, dan GTA modding help, dan Textures & Modelling Help, daar kun je hem dan bijzetten, in ieder geval al bedankt voor je antwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.