04-Ron Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik heb die missie gehaald net dat je met die hovercraft en met die kart moet rijde maar kan ik nou voortan altijd een hovercraft pakke en een kart maar als dat is waar staan ze dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 nog niet kart pas als je auto races kan doen met zo vlaggetje en dan de kart race hover kraft ook later dag ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 En pls zoek eerst voortaan fff want er zijn al topics over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 zo is het maar net GTA Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Je kunt ze nu wel <_< Kart bij Madd Dog's huis , bij de deur aan de achterkant , en vortex kun je er een vinden bij Pirates in Men's Pants in lv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kun je dat op een kaart tekene voor mij a.u.b :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kun je dat op een kaart tekene voor mij a.u.b :unsure: Je zou ook de moeite kunnen nemen, zoals De GTA Master al zegt, om het zoekfunctie te gebruiken! Madd Dog's huis ben je in een missie al eens tegen gekomen, Pirates... is aan de strip in LV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 de pirates geval zit bij dat hotel dat je hebt gekocht met die pyramide met die sfynx ervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 de pirates geval zit bij dat hotel dat je hebt gekocht met die pyramide met die sfynx ervoor Bij Pirates staat een piratenschip voor de deur (oke, hij drijft), dat is tegen over de piramide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.