Jump to content

Gta 4 wel met Sloten op voertuigen wat wil jij?


Sseb

Recommended Posts

bij de vorige gta's is het altijd zo onrealitisch, je kan op een gwoon gepakeerde auto's meteen in stappen, dus niemand doet een auto dicht, dat klopt toch niet want je wil je auto niet kwijt raken,

dus ik zat te denken:

als ze er nou een skill van maken om auto's open te krijgen die geparkeerd staat:

eerst gwoon bagger auto's die er niet zien kan je open maken en dan steeds: mooiere en duurdere auto's kunt open maken, dat zou al veel realitischer zijn en;

dat je ook nog kans hebt dat er een alarm afgaat, net zo in Vice city, dat er in San andreas is uitgehaalt, dan heb volgens mij cker meer gevoel er bij dat je echt iets crimineels uit voert!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    2

  • DJ-TQM

    2

  • Sseb

    2

  • ruttie

    2

Top Posters In This Topic

Het zou wel heel realistisch zijn maar dan moet je wel een skill hebben waardoor je later ook dure auto's kan openbreken. Als dat niet zou kunnen zou ik het niet willen. Eigenlijk moeten ze het dan zo doen: Als je een auto gaat openbreken kan het goed gaan en dan jat je hem of het lukt niet en hij is wel open maar het alarm gaat af. Dat je dan 2 minuten rondrijd met een autoalarm aan.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

dat er in San andreas is uitgehaalt

Het alarm is er in SA niet uitgehaald ;). Soms als je een auto wilt stelen en je instapt hoor je het geluid van een toeter die aan en uit gaat dus een soort alarm ;). Maar ff ontopic: Ik zou het geweldig vinden als je sloten in auto's had :Y. Zo zouden ze het spel veel realistischer kunnen maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

NEE!! Het zou wel realistisch zijn maar GTA is niet realistisch, moet nooit realistisch worden en zal dat hoogst waarschijnlijk nooit zijn. Als ik een auto nodig heb en ik zit in de fukking middle of nowhere en ik zie een auto staan en die is op slot dan zou je wensen dat R* dat nooit gedaan had en dat weten zij ook wel. Dus alsjeblieft niet Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets lijkt me wel 'leuk', omdat het realistisch is, maar echt nood heb ik er niet aan. Bovendien zijn er in de vorige GTA's ook sommige auto's gesloten. Je kunt ze dan wel niet openkrijgen (behalve in GTA San Andreas als je je "portiersautfit" aanhebt).

Het alarm is er in SA niet uitgehaald ;). Soms als je een auto wilt stelen en je instapt hoor je het geluid van een toeter die aan en uit gaat dus een soort alarm ;). Maar ff ontopic: Ik zou het geweldig vinden als je sloten in auto's had :Y. Zo zouden ze het spel veel realistischer kunnen maken ;)
Ik heb nog nooit een alarm horen afgaan in GTA San Andreas. Dit hoor ik wel veel in Liberty City Stories e.a. Het auto-alarm komt zelfs in GTA2 voor. :sigaar:
Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets lijkt me wel 'leuk', omdat het realistisch is, maar echt nood heb ik er niet aan. Bovendien zijn er in de vorige GTA's ook sommige auto's gesloten. Je kunt ze dan wel niet openkrijgen (behalve in GTA San Andreas als je je "portiersautfit" aanhebt).

Het alarm is er in SA niet uitgehaald ;). Soms als je een auto wilt stelen en je instapt hoor je het geluid van een toeter die aan en uit gaat dus een soort alarm ;). Maar ff ontopic: Ik zou het geweldig vinden als je sloten in auto's had :Y. Zo zouden ze het spel veel realistischer kunnen maken ;)

Ik heb nog nooit een alarm horen afgaan in GTA San Andreas. Dit hoor ik wel veel in Liberty City Stories e.a. Het auto-alarm komt zelfs in GTA2 voor. :sigaar:

het zit er echt in hoor, de toeter gaat aan-uit-aan-uit, en de koplampen ook (als het donker genoeg is)

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

het zit er echt in hoor, de toeter gaat aan-uit-aan-uit, en de koplampen ook (als het donker genoeg is)
Ik geloof je wel hoor. :puh: Alleen kan ik het me niet herinneren. In LCS ben ik maar vaak genoeg een auto of motor tegengekomen waar een alarm opzit en de lichten dan meedansen op het ritme van de toeter.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn moesten er in de nieuwste GTA auto's komen met sloten, daarnaast moet je dan, zoals Boris H. al zei, een skill hebben om deze sloten open te breken. Leuk zou ook zijn moest je je auto zelf op slot zou kunnen doen als je bijvoorbeeld even weg gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van wel :Y , het zou een stuk realistischer zijn. De game ''Mafia'' lijkt een beetje op gta en als ik een geparkeerde wagen wil jatten moet ik eerst met de toets F bij de auto ingedrukt houden ik zie dan een balkje lopen als hij vol is kun je de auto deur openen (natuurlijk moet niet een agent jou zien) Door de missie's te spelen leer je steeds meer auto's open te breken, dat is dus een leuke uitdaging om ook nog missie's te spelen. Dus mij lijkt het een heel goed idee om dat in de nieuwe gta te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me wel vet dat je sloten kan openbreken en ze ook zelf op slot kan zetten. Alles wordt dan wat realistischer. Mensen stappen niet zomaar meer uit hun auto en lopen weg, maar doen eerst ales opslot.

Ik vind het wel een goed idee :D.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kan je auto's die op slot zijn niet hardhandig openmaken (met bijvoorbeeld een kettingzaag e.d.). Dat vind ik onrealistisch, want ik durf te wedden dat binnen no-time het portier in twee stukken ligt. Het zou dus heel realistisch zijn (en leuk) als je sloten voorzichtig kan openbreken, maar ik vind dat het dan ook hardhandig moet kunnen (met alle gevolgen van dien)!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...