Jump to content

Gta 4 wel met Sloten op voertuigen wat wil jij?


Sseb

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    2

  • DJ-TQM

    2

  • Sseb

    2

  • ruttie

    2

Top Posters In This Topic

Het lijkt mij persoonlijk wel leuk moet ik zeggen, maar dan heb ik liever als je bijvoorbeeld een lelijke auto open wil krijgen dat dat zo gebeurd is, en bijvoorbeeld een ferrari gewoon langer duurt, waardoor het dus spannender wordt of je wel of niet gepakt wordt door de politie.

P.S De mensen die de game Maffia hebben gespeeld zullen begrijpen wat ik bedoel.

-Virus

Bewerkt: door .Virus.
Link to comment
Delen op andere websites

als dat zo zou zijn dat je dat kan doen vind ik ook dat auto's niet zo snel moeten verdwijnen... en ze moeten dan ook wat skills integreren zoals lockpicking. ik vind het ook dom dat je auto's die op slot zijn in SA niet gewoon met een kettingzaag ruw kan openmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou 't ook wel willen, lijkt me wel vet

volgens mij als je in san andreas een auto steelt en het alarm gaat af en je gaat rijden, dan krijg je ook politie achter je aan (als die jouw tenminste zien)

en ik heb dacht ik ook eens in san andreas een auto gestolen die op slot stond door een paar keer in het slot te schieten

als rockstar de auto's van sloten voorziet, zouden ze dat ook bij de huizen moeten doen

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA4 in de USA speelt, zou het niet echt realistisch zijn als elke auto op slot zou zijn, omdat ze daar hun deuren namelijk bijna nooit op slot doen (echt waar!!!). Doen ze dit wel, dan wordt hun auto helemaal kapotgemaakt door gekke criminelen (en dat is echt waar!!). Natuurlijk moeten er wel enkele auto's op slot staan, maar dan wil ik ze wel kunnen openmaken!

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kan je auto's die op slot zijn niet hardhandig openmaken (met bijvoorbeeld een kettingzaag e.d.). Dat vind ik onrealistisch, want ik durf te wedden dat binnen no-time het portier in twee stukken ligt. Het zou dus heel realistisch zijn (en leuk) als je sloten voorzichtig kan openbreken, maar ik vind dat het dan ook hardhandig moet kunnen (met alle gevolgen van dien)!

dan zou repareren duurder moeten zijn.. (behalve in het begin, de prijs moet steeds hoger gaan naarmate je verder komt)

zelf lijkt me het wel leuk :) dan zou het een beetje tijd moeten kosten, en dan komt er een balkje in beeld hoe ver je bent :) hoe beter het gereedschap, hoe korter het duurt.

Edit: Net zoals in het Benzine in GTA4? topic wordt hier hard overdreven. Als R* het inbouwt, dan zullen ze echt niet zorgen dat jij geen sportauto's kan openmaken. Ze zullen eerder in het begin een auto kraken langzamer doen.

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...