Jump to content

Gta 4 wel met Sloten op voertuigen wat wil jij?

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• VforV

2

• DJ-TQM

2

• Sseb

2

• ruttie

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als skill niet.

maar wel als je een auto wilt stelen als die op slot is dat de deur dan wel open gaat met 2x slaan met knuppel o.i.d.

en ik wil wel dat je hem ook op slot kan zetten en hij er dan lang blijft staan

Geplaatst:

Zou wel realistisch zijn.. En dan een lock-picking systeem van Splintercell, of gewoon bruut openbreken met een breekijzer.. Mensen houden je aan "What the fuck are you doing?!" en bellen de politie, of de eigenaar komt er net aan lopen en begint je in elkaar te meppen met een handtasje, koffer, mes of honkbalknuppel.

Realistisch, vette shit!!

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:
NEE!! Het zou wel realistisch zijn maar GTA is niet realistisch, moet nooit realistisch worden en zal dat hoogst waarschijnlijk nooit zijn. Als ik een auto nodig heb en ik zit in de fukking middle of nowhere en ik zie een auto staan en die is op slot dan zou je wensen dat R* dat nooit gedaan had en dat weten zij ook wel. Dus alsjeblieft niet Rockstar!

The same here..

Geplaatst:
Zou wel realistisch zijn.. En dan een lock-picking systeem van Splintercell, of gewoon bruut openbreken met een breekijzer.. Mensen houden je aan "What the fuck are you doing?!" en bellen de politie, of de eigenaar komt er net aan lopen en begint je in elkaar te meppen met een handtasje, koffer, mes of honkbalknuppel.

PWC, Grtz Puma.

inderdaad, dat zou helemaaal geweldig zijn!!!!

• 2 weken later...
Geplaatst:

PWC, Grtz Puma.

inderdaad, dat zou helemaaal geweldig zijn!!!!

ik ben er mee eens!

Geplaatst:

PWC, Grtz Puma.

dat zou wel vet zijn en dat je meer mensen ziet die dang ewoone cht hun auto opslot zetten voordat ze de winkel ingaan

en dat je je eigen auto ook opslot kan zetten ergenz zodat de auto dan niet zo snel word gestolen

Geplaatst:

Sloten ok, maar laat het dan niet zo zijn dat je pas na een bepaalde missie een dikkere auto kan jatten.. maar dat het gewoon net als de weaponskills groeit, als je het vaker doet dat je dr beter in wordt.. dat lijkt me t beste

Geplaatst:

ja net zoals mafia in het begin kan je geen een auto openen later steeds snellere en mooiere en het duurd ook een tijdje dat je een auto opent en als de politie zie je ziet dan moet je rennen gek :sigaar:

Geplaatst:

Lijkt me leuk van die skill, maar dan je dan ook het slot gewoon kun openschieten, maar dan de heletijd moet rondrijden met een deur die niet dichtgaat en dat er een alarm afgaat en hoe schikker de auto hoe meer kabaal. En dat er dan voetgangers op je afkomen en je uit de auto proberen te zwieren en vrachtwagens je rammen.

• 5 weken later...
Geplaatst:

het is nu wel bekend dat je een ruit in kan intikken

en datje dan de auto in kan

maar dit hoeft nog niet tebetekenen

datje dan ook gereedschap nodig hebt

om de auto aan de praat tekrijgen

maar hoop wel dat het zo is

zou errig leuk zijn en een leuke hobby :D

Geplaatst:

Als R* gta realistischer wilt maken moeten ze wel.

Maar persoonlijk vind ik dit maar een stom idee.

Altijd als ik een mooie wagen zie is hij op slot :duh: .

Vervelend hoor.Dus neen.Liever niet.

Maar misschien wel dat je een auto van in het begin krijgt.

En dan heb je de sleutel ervan.Dan blijft die van jou.Om in missies te gebruiken enz. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...