Dastard Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ja dat zou leuk zijn,maar auto's zijn zowiezo gesloten,eerst moet je een uit intikken en dan auto pikken Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Goed dat je dit bedenkt want het is een goed idee. En ja, Het zou een stuk meer realistisher zijn als er alarm of skills voor auto kraken had. Misschien kan het ook bij vliegtuigen of motoren. Maar ff off-topic : ook al ging de alarm af bij gta vice city je kon er gelijk instappen. Dus tja iets minder realistisher dan maar het zou leuk zijn om bij gta 4 dat ook te doen! Als tie maar voor de pc komt!!! Reageren
_niickk Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 jaa dat is wel leuk, en ook dat je dan je eigen auto een ander slot erop kan zetten met een sleutel zodat niemand die van jou kan weghalen, ook al parkeer je hem aan de andere kant van de stad. dat vond ik altijd zwaar klote dat je die ride dan kwijtraakte ook al had je hem helemaal gepimpt. dat is realistisch lijkt me. en ook dat als je je auto in de garage zet dat die dan ook uitgaat, niet dat de auto gewoon 24-7 blijft lopen. en tanken maybe?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Of je kan mischien met een ijzerdraadje het slot open peuteren. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 jaa dat is wel leuk, en ook dat je dan je eigen auto een ander slot erop kan zetten met een sleutel zodat niemand die van jou kan weghalen, ook al parkeer je hem aan de andere kant van de stad. dat vond ik altijd zwaar klote dat je die ride dan kwijtraakte ook al had je hem helemaal gepimpt. dat is realistisch lijkt me.en ook dat als je je auto in de garage zet dat die dan ook uitgaat, niet dat de auto gewoon 24-7 blijft lopen. en tanken maybe?? Neej niet tanken , dat je na 10 minuten al weer een nieuwe auto moet gaan halen of weer helemaal naar een tankstation rijden Reageren
Black Force Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 waarom zou dat na 10 minuten alweer moeten dan, het kan ook langer duren, een half uur ofzo. en mij lijkt het wel leuk, onder een missie, komt je auto tot stilstand omdat de benzine op is.... dat zou de missies wel moeilijker maken, en dat ljikt me wel leuk, want in SA waren er misschien 3 tot 5 moeilijke missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.