Jump to content

Problemen ! met patch voor v1.0

Recommended Posts

Geplaatst:

:? Hoi, ik heb die patch gedownload om van mijn gta sa v 2.0 een v 1.0 te maken.

maar ik heb die patch toen opgestart en op die map gedaan van C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas .

maar ik kreeg toen een error en er stond op this destination directory dousn't have anny files to patch.

wat moet ik dan doen om hem naar v 1.0 te degraden ? :?

Geplaatst:
:? Hoi, ik heb die patch gedownload om van mijn gta sa v 2.0 een v 1.0 te maken.

maar ik heb die patch toen opgestart en op die map gedaan van C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas .

maar ik kreeg toen een error en er stond op this destination directory dousn't have anny files to patch.

wat moet ik dan doen om hem naar v 1.0 te degraden ? :?

Ik vermoed dat je hem dan al gepatched hebt. Als er niks meer te patchen valt immers. Maar goed, wat je wel kan proberen is de bestanden van V1 gebruiken. Voor zover ik weet zijn dit alleen de SCRIPT.img en de DATA.script. Deze heb ik voor jou in de bijlagen gestopt, waar je ze zo uit kan halen. Als je ze hebt gedownload moet je ze in de volgende map zetten: ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script. Maak s.v.p. eerst wel back-ups van je bestaande bestanden.

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben helemala nieuw in deze sizzle.....

Ik heb gta geinstalleed en een multiplayer....

Als ik bij mijn vrienden in een internet server wil dan krijg ik een swart scherm na het laden ipv dat ik mee kan spelen....

ik heb al hierendaar wat gelezen over degraden maar dat lukte niet omdat hij zij unknown version.... Dus toen zeiden ze dat ik iets anders moet doen... nu kan ik het bestandje van die gozer 2 post boven me niet openen???:S

Iemand die me kan helpen???

Grz Big D

Geplaatst:
Hallo,

Als ik bij mijn vrienden in een internet server wil dan krijg ik een swart scherm na het laden ipv dat ik mee kan spelen....

ik heb al hierendaar wat gelezen over degraden maar dat lukte niet omdat hij zij unknown version.... Dus toen zeiden ze dat ik iets anders moet doen... nu kan ik het bestandje van die gozer 2 post boven me niet openen???:S

Grz Big D

Dan zal die 'gozer', de eigenaar van de bestandjes jou even helpen. Zoals je ziet zitten de bestanden in een .rar bestand, dat betekent dus dat ze uitgepakt moeten worden. Uitpakken kun je doen met programma’s daarvoor zoals; WinRar of WinZip. Zodra je één van beiden hebt geïnstalleerd kun je met je rechtermuisknop op het bestand klikken, en vervolgens kun je kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. Dan worden de bestanden uitgepakt, en moet je ze plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script.'

Geplaatst:

Dat laatste probleem ken ik. Dat komt denk ik omdat je geen WinRAR hebt/gebruikt. WinRAR is freeware en dus gratis te downloaden. Google even met de zoekterm 'WinRAR downloaden' en je hebt het programma zo.

Als je het hebt geïnstalleerd, download je dat bestand van -Matthijs-, die gozer 2 posts boven je ja... Klik recht op dat WinRAR-archief en klik op 'Uitpakken'/'Extract'. 'Uitpakken' voor de Nederlands versie van WinRAR, 'Extract' voor de Engelse. Als het goed is heb je nu de bestanden.

Geplaatst:
Hallo,

Grz Big D

Die gast, drie posts hierboven heet Matthijs. :Y Hij heeft een bestand geüpload waarin weer twee bestanden ("main.scm & script.img") staan. Deze bestanden zijn voor een Versie 1 en deze moet je plaatsen in de map: 'Deze Computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script', backup de huidige bestanden ook, voordat er iets mis gaat. En het pakket .RAR dat Matthijs heeft geüpload kun je openen met Winrar, een programma wat je kunt downloaden op 'RarLabs.com'. Het werkt hetzelfde als Winrar, maar ik heb het voor de zekerheid ook even in een .ZIP gezet, zodat je het met Windows XP zeker weten open krijgt. Mochten er naast dit nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. ;)

SA V1 Bestanden .ZIP: SA_V1.zip

Geplaatst:
ik kan die zip file niet eens downloaden upload et is naar een andere site

Hoezo kan je die niet eens downloaden? Je moet er met je LMB opklikken en dan voor 'opslaan als' kiezen om hem naar je PC te downloaden. Maar goed, als het volgens jou niet lukt bestaat er natuurlijk altijd een andere oplossing. In dit geval heb ik hem even apart voor je geupload, ik hoop dat hij het nu wel doet.

V1 Files:

http://rapidshare.com/files/18536487/V1_files.rar.html

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...