King Room Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hoe kan je mooie C4D vinden die ik allenaal vind vind ik niet mooi en hoe krijg je dan die effecten!! dat wil ik ook kunnen, het lijkt heel moeilijk maar misschien is het niet!! kan iemand mij helpen? Reageren
M4X Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hoe kan je mooie C4D vinden die ik allenaal vind vind ik niet mooi en hoe krijg je dan die effecten!! dat wil ik ook kunnen, het lijkt heel moeilijk maar misschien is het niet!! kan iemand mij helpen? Die mooie C4D's kan je vinden op bijvoorbeeld DeviantArt. Als je ''C4D Render'' opzoekt, zul je er genoeg vinden. Hier zit vast wel een mooie tussen. Ook kan je ''C4D Brushes'' zoeken, dan vind je ook veel. Over de effecten kan je tutorials volgen. Deze zijn er meer dan genoeg, klik hier voor de GTAForum tutorials. Als dit niet genoeg is kan je op tutorial databases kijken, klik hier voor een overzicht waar veel tutorial databases op staan. Veel succes met C4D en de effecten! Bewerkt: 18 februari 2007 door M4X Reageren
Xyron Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 nou m4x heeft eigenlijk alles wel gezegd hoef er niet veel aan toe te voegen, ik kan je wel uitleggen hoe je c4d effecten kunt gebruiken, maar je kunt beter een tut gaan volgen:) bijv. wat m4x al zei , of op forums als: www.gamerenders.com, www.dutchdesignz.com, www.chaosgfx.com (denk dat deze dood is, weet zo neit) Maja gl Xyron Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb een lange tijd geleden ook wat geschreven over C4D. Zie Alhier. Hopelijk heb je daar ook wat aan . Verder suc6 met C4D . Reageren
King Room Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb C4D bestanden gedownload maar nu weet ik niet waar ik die bestanden neer moet zetten. Weten jullie dat? Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb C4D bestanden gedownload maar nu weet ik niet waar ik die bestanden neer moet zetten. Weten jullie dat? Je kunt C4D bestanden zien als Renders. Dit zijn gewoon plaatjes die je kunt opslaan in een willekeurige map. Ik heb ze bijvoorbeeld altijd tussen mijn rendermap zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.