wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 bij gta 3 was er toch een missie waar je salvatore moest vermoorden voor zijn dochter (met die auto's bij luigi's club weg opblazen) waarom is hij er nu weer dan en wat voor rol heeft hij? misschien vergis ik me ook wel met die missie hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 GTASA speelt eerder af dan GTAIII.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Gta vice city 1986 Gta San Andreas 1992 Gta 3 1999~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 owja is ook zo, maar wat voor rol speelt Salvatore? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 voor hem moet je een op reis naar liberty city en dan een huis in maar meer weet ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je moet naar Liberty City vliegen om hem daar te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je moet naar Liberty City vliegen om hem daar te vermoorden. Dat zou lastig zijn: Salvatore Leone maakt nog steeds z'n opwachting in GTA3, dus hem doden zou niet kloppen. Salvatore Leone geeft je de opdracht om naar Liberty te vliegen en daar iemand van de Forelli-familie te doden. EDIT: in GTA3 geen Joey Leone je de opdracht om Mike Lips op te blazen. Savatore Leone heeft de mansion vlakbij de vuurtoren. Later in het spel ga je terug naar het eerste eiland om Salvatore te vermoorden als het goed is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Je moet naar Liberty City vliegen om hem daar te vermoorden. Dat zou lastig zijn: Salvatore Leone maakt nog steeds z'n opwachting in GTA3, dus hem doden zou niet kloppen. Salvatore Leone geeft je de opdracht om naar Liberty te vliegen en daar iemand van de Forelli-familie te doden. EDIT: in GTA3 geen Joey Leone je de opdracht om Mike Lips op te blazen. Savatore Leone heeft de mansion vlakbij de vuurtoren. Later in het spel ga je terug naar het eerste eiland om Salvatore te vermoorden als het goed is. Sorry, ik haalde die twee doorelkaar... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik let er helemaal niet op welke personen uit de vorige delen in zitten. het maakt mij ook helemaal niet uit ik had wel gezien dat die vriend van Catalina wel erg veel op die van GTA III leek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik let er helemaal niet op welke personen uit de vorige delen in zitten.het maakt mij ook helemaal niet uit ik had wel gezien dat die vriend van Catalina wel erg veel op die van GTA III leek dat was m waarschijnlijk ook :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.