Jump to content

GTA Mod Installer prob.


Shorty_D

Recommended Posts

Ik heb onlangs GTA Mod Installer gedownload en geinstaleerd zodat ik mods makkelijker kan instaleren.

Maar nou krijg ik een foutmelding dat ik eerst Microsoft.net Framework moet downloaden.

Waar kan ik dit dan eventueel doen?Want op mijn computer kan ik niet op de download link klikken vanwege het ontbreken van een internet aansluiting.

Alvast bedankt. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij gebruikt een computer met internet om op dit forum te komen en dingen te downloaden, vervolgens zet hij die dingen op een verwisselbaar medium, zoals een USB Stick, en gaat hij daarmee naar zijn eigen computer, zonder internet, om de gedownloade dingen te installeren.

Maar Microsoft Net Framework installeren op een computer zonder internet lijkt mij nagenoeg onmogelijk, aangezien alle spullen van Microsoft automatisch geïnstalleerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij gebruikt een computer met internet om op dit forum te komen en dingen te downloaden, vervolgens zet hij die dingen op een verwisselbaar medium, zoals een USB Stick, en gaat hij daarmee naar zijn eigen computer, zonder internet, om de gedownloade dingen te installeren.

Maar Microsoft Net Framework installeren op een computer zonder internet lijkt mij nagenoeg onmogelijk, aangezien alle spullen van Microsoft automatisch geïnstalleerd worden.

Dikgedrukt is juist.Gewoon logisch nadenken bro. :klap:

En dus kan ik dit programma niet gewoon ergens downloaden en het dan op mijn computer zetten... :{

Dus dan ben ik als het ware verplicht om internet te hebben om GTA Mod Installer te gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

wat je ook kan doen is dit:

ga naar een computer met internet; neem een cd mee.

zoek op (die heilige vriend) google naar microsoft framework.

download het en zet het op de cd.

ga naar je eigen computer en zet microsoft framework erop.

voila!

edit: ik weet niet precies of dit het is, maar ik heb een url:

http://www.microsoft.com/downloads/details...57-034D1E7CF3A3

druk dan op download.

voor als je een nederlandse computer hebt:

http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=nl

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Wat nog makkelijker is als je een venster krijgt waar je kan kiezen tussen openen en opslaan zoals deze:

klik je op Öpslaan" en sla het op in een map en is de download klaar, ga je naar die map

waar je hem hebt opgeslagen en kopieer je die bestand naar USB-stick.

Installeer je het dan op pc zonder internet.

Veel succes :)8)

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt.Ik zal het komende dagen even proberen als ik tijd vrij kan maken.

Nogmaals bedankt en dan hoop ik maar dat het lukt.

Steeds mods handmatig instaleren is kut.

EDIT: Nou ik had de mods geinstaleerd.Game opgestart.Game aan het laden.. CRASH!!!

Dit waardeloze spul gebruik ik dus niet meer.Al die moeite voor niks.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Hee, weten jullie misschien ook hoe je een map van gta san andreas kan installeren?

Greetz Nick

Dat hangt van de map zelf af. Bij de meesten zit denk ik wel een auotomatische installer. Of het kan zijn dat er dingen vervangen moeten worden in deze map: 'program files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps'. Lees de readme van de mod anders even door, daar staat altijd de installatie wel in. Als je er niet uit komt, dan kun je ons vragen om de installatie uit te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

hoi allemaal dat is ook weer een tydtje geleden dat ik op deze forum bent geweest maar nu even de vraag ik heb gta 4 voor de pc en ik zit met een probleem ik wil graag mods erin zetten bijvoorbeeld heb ik de neon mod en die wil ik erin zetten en volg ik de volgorder op wat er in read me bestand staat bij de mod en er staat dan zet hem in de DIR of DIRECTORIE VAN GTA 4 WAT IS DAT ALS IK VRAGEN MAG WANT IK HEB DE HELE gta map uitgepluist naar dat bestand DIR en kon niks vinden en de twede vraag is elke keer als ik gta 4 modinstaller binnen haal maakt niks uit welke versie en ik open hem krijg ik eror en kan het programma niet meer openen en elke keer valt hij weg kunnen jullie mij helpen daar mee want ik baal flink afz d.damveld mijn msn adres is ***(at)***DOT***

neon.zip

neon.zip

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal dat is ook weer een tydtje geleden dat ik op deze forum bent geweest
Dat blijkt inderdaad! Jij weet het voor mekaar te krijgen om in één post meerdere regels te overtreden.

  • posten van een e-mailadres is niet toegestaan - Je MSN-adres kan je gewoon in je profiel zetten.
  • posten m.b.t. GTA IV in de SA fora :bonk:
  • bumpen van een oud topic over modificaties - Vragen omtrent modificaties kunnen gesteld worden in de Modding fora.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...