Jump to content

100% save game voor XBOX?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb GTA SA op de PC al eens helemaal 100% uitgespeeld. Ik heb onlangs een xbox met modchip overgenomen. Nu heb ik geen zin om weer bij het begin te beginnen...

GTA SA heb ik op de originele DVD erbij. Ik heb d egame op de harddrive gekopieerd (er zit een 160GB hd in) en met FTP kan ik er bij.

Kan ik nu per FTP een 100% Save Game op de xbox zetten? en zo ja: weet iemand waar ik een 100% Save Game voor de XBOX gta sa kan vinden? Ik heb echt oveal gezocht en op verschillend eforums gevraagd maar ik kan nergens antwoord vinden op deze vraag!

Geplaatst:
hallo allemaal,

ik heb GTA SA op de PC al eens helemaal 100% uitgespeeld. Ik heb onlangs een xbox met modchip overgenomen. Nu heb ik geen zin om weer bij het begin te beginnen...

GTA SA heb ik op de originele DVD erbij. Ik heb d egame op de harddrive gekopieerd (er zit een 160GB hd in) en met FTP kan ik er bij.

Kan ik nu per FTP een 100% Save Game op de xbox zetten? en zo ja: weet iemand waar ik een 100% Save Game voor de XBOX gta sa kan vinden? Ik heb echt oveal gezocht en op verschillend eforums gevraagd maar ik kan nergens antwoord vinden op deze vraag!

ik weet wel hoe het mogelijk is, ik heb ongeveer dezelfde xbox als jij. je moet iniedergeval eerst die save game vinden, dat is wel het moelijkste. als je die eenmaal heb zet je m op cd-r of cd-rw en kopieer je hem naar je harddisk, klaar ;)

Geplaatst:

Je zou eens deze pagina kunnen checken. Helemaal onderaan staat een Xbox 100% saved game voor de Europese versie. Ik weet niet of het werkt, maar het is in ieder geval een saved game.

Geplaatst: (bewerkt)
Je zou eens deze pagina kunnen checken. Helemaal onderaan staat een Xbox 100% saved game voor de Europese versie. Ik weet niet of het werkt, maar het is in ieder geval een saved game.

ik ga hem er eens op zetten om te testen, bedankt ;)

Ik heb evolution x erop, en heb net wel de savegame gekopieerd maar werkt nog niet, ik heb wel een heleboel "apps" erop staan, wat moet ik gebruiken om een savegame erop te zetten?

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

deze save games zijn niet goed denk ik. Deze werken alleen met de Action Reply module - en ik ken echt niemand die zo'n ding voor zijn XBOX gekocht heeft.

Zojuist kreeg ik ene mail en het lijkt erop dat je van de GTA SA pc versie 2 de save game sook op je XBOX kan gebruiken...? iemand al geprobeerd? Ik kan nergens zo snel GTA SA V2 PC save games vinden.

En dna nog: stel dat ik er 1 heb, waar op de HD van de xbox save ik die file.. ergens in .in e:\udata denk ik ... is het niet?

Geplaatst:

deze save games zijn niet goed denk ik. Deze werken alleen met de Action Reply module - en ik ken echt niemand die zo'n ding voor zijn XBOX gekocht heeft.

Zojuist kreeg ik ene mail en het lijkt erop dat je van de GTA SA pc versie 2 de save game sook op je XBOX kan gebruiken...? iemand al geprobeerd? Ik kan nergens zo snel GTA SA V2 PC save games vinden.

En dna nog: stel dat ik er 1 heb, waar op de HD van de xbox save ik die file.. ergens in .in e:\udata denk ik ... is het niet?

het werkt op de xbox zonder armax, met een bepaalde chip (die ik heb) ben er ookal achtergekomen hoe het moet, heb nu een 100% savegame op me xbox ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dat is bijna onmogelijk. Maar het kan wel. Je zult dan ArMax moeten gebruiken. Dit kan je o.a. kopen op Bol.com. Als je dit programma gebruikt, kan je savegames en andere dingen als plaatje van je PS2 op je PC zetten. Het kost dacht ik wel iets van 30-40 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...