Jump to content

74% savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

downloade maar alle gebieden zijn veroverd, en paramedic,vigliante,firefighter zijn ook klaar en de storyline is uitgespeeld

GTASAsf3.b

Geplaatst:
downloade maar alle gebieden zijn veroverd, en paramedic,vigliante,firefighter zijn ook klaar en de storyline is uitgespeeld

Waarschijnlijk moest dit ergens anders gepost worden, als dit gewoon leuk bedoelt is is het in ieder geval niet goed, we hebben hier niks aan, er is al een 100% savegame op het forum en honderden anderen savegames (ook 74%) dus dit slaat eigenlijk nergens op.

Geplaatst:
die savegame werkt niet bij mij wrom niet?

kun je me helpen

Waarschijnlijk omdat er een fout zit tussen de versies. Je hebt namelijk verschillende versies van GTA. Je hebt V1, V2 en V1.01, die laatste mag je trouwens direct weer vergeten. Ik heb de savegame al getest en het is een V2 savegame, dat betekent dus dat jij V2 bestanden nodig hebt, namelijk de MAIN.scm en de SCRIPT.img. Ik heb ze voor je in de bijlagen gestopt. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script.

Let op: Er zijn net zoveel savegames voor V1, dus de versie die jij hebt. Dit hoeft dus niet. Maak ook back-ups van je bestanden!

Geplaatst:

die savegame werkt niet bij mij wrom niet?

kun je me helpen

Waarschijnlijk omdat er een fout zit tussen de versies. Je hebt namelijk verschillende versies van GTA. Je hebt V1, V2 en V1.01, die laatste mag je trouwens direct weer vergeten. Ik heb de savegame al getest en het is een V2 savegame, dat betekent dus dat jij V2 bestanden nodig hebt, namelijk de MAIN.scm en de SCRIPT.img. Ik heb ze voor je in de bijlagen gestopt. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script.

Let op: Er zijn net zoveel savegames voor V1, dus de versie die jij hebt. Dit hoeft dus niet. Maak ook back-ups van je bestanden!

owja vergeten te zeggen het is voor v2.00 en ook ik heb em erop gezet omdat ik nu ga beginnen modden en als men spel dan eraan is kan ik het opnieuw instaleren en men savegame er weer opzetten

Geplaatst:

Dit is inderdaad geen topic waard :). Als je ervoor zorgt dat je Superlid wordt, kan je dit soort dingen uploaden bij "downloads". ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...