wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb in playstation 2 magazine gelezen dat er een missie is waarbij je in een helicopter zit en dan moet schieten om een boot vol gevangenen te bevrijden en daarbij in het water beland enz. wanneer is die missie ongeveer?? (als hij er is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 nee is er niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Is er dus wel, dat is een missie van Woozie (denk ik, je komt ze alleszins tegen in SF) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Die missie bestaat wel! Je moet dan in het water allemaal door gaten zwemmen (onderwater) en dan allemaal boten ontwijken en dan zo'n boot op en dan allemaal ventjes dood knallen dan moet je zo'n slot openschieten en dan zijn die ventjes bevrijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 oke, wanneer is die missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Als je in San Fierro zit en al paar missies van woozie hebt gedaan.. stuk of 3/4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 hoo toch wel dus dacht niet dat je die missie moest doen met een heli moest doen maar je hebt wel gelijk was ik effe weer vergete ahah kan gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Die missie bestaat wel! Je moet dan in het water allemaal door gaten zwemmen (onderwater) en dan allemaal boten ontwijken en dan zo'n boot op en dan allemaal ventjes dood knallen dan moet je zo'n slot openschieten en dan zijn die ventjes bevrijd! Neej je haalt ze door elkaar , Vluchtelingen bevrijden is de missie dat je met een heli op de boot afvliegt en dan wordt afgeschoten , niet dat je na de boot toe moet zwemmen , zijn 2 verschillende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 *SPOILER?* :huh: , ik dacht toch echt dat je in het water viel nadat je werd neergeschoten uit je heli en dat je gelijk naar het rode rondje moest zwemmen.. en zeg nou zelf? ben jij eerst de kant op geklommen wat andere dingen gaan doen en daarna weer naar die boot gezwommen.. ik iig niet :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik ben eerst wat wapens gaan zoeken en toen ging ik verder met de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.