Jump to content

Hoe installeer je een wagen in GTA SA?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil een lamborghini in mijn gta san andreas zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen kan iemand me helpen?

ik zou je zeer dankbaar zijn

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
ik wil een lamborghini in mijn gta san andreas zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen kan iemand me helpen?

Om auto's te instaleren kun je twee tools gebruiken: De IMG Tool of SAMI. Met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool zelf nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. De andere optie is dus de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier vindt je nog een mooie handleiding.

Geplaatst:

Om auto's te instaleren kun je twee tools gebruiken: De IMG Tool of SAMI. Met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool zelf nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. De andere optie is dus de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier vindt je nog een mooie handleiding.

het is gelukt thnx hier enkele pics

gallery89fx3.th.jpg

gallery90mw5.th.jpg

gallery91et3.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...