ikt Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik heb hier een verscrikkelijk probleem: Niets wat van Microsoft is wil updaten: Windows Defender Veiligheidupdates WMP Updates En nog een paar dingetjes. Ik heb al mijn antivirus uit probren te schakelen en de Firefall uitgerzet, maar het lukt niet. Iemand nog iedeën? Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Het komt meestal voor dat als je niks kan updaten je het gewoon op een oneerlijke manier hebt gedownload van internet. Heb je het van de winkel gekocht? Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Jarenlang (2 jaar) deed hij het wel. Ik had hem zo van de computerzaak gehaald MET Windows (legaal) erop. Maar mijn niet zo legale versie (een Pentuim 3 om zooi uit te testen) updated wel. Dus het probleem ligt bij het legaal/illegaal. Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Dat is wel raar.. Kun je zeggen welke fout er komt, of hoe je het merkt dat er geen update is? Komt er een fout te staan met daarin dat de update niet gedownload kan worden? (PS. Beetje laat maar gefeliciteerd met je verjaardag! ) Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Bedankt Er komt gewoon een melding dat er 15 onderdelen niet geinstalleerd kunnen worden. Zie hier: *plaatje verwijderd, niet nodig* EDIT: Ik heb het probleem denk ik gevonden: de Intelligente achtergrondsoverdrachtservice is uitgeschakeld. Maar deze krijg ik niet meer aan. HOe los ik dit probleem nou weer op? Bewerkt: 20 februari 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.