Bv202 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 "Denise really likes you! She have left you her car keys" Maar ik kan nog steeds niet in haar auto. Wat moet ik precies doen daarvoor? Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Even saven en laden, misschien nog 1x daten, dan moetie open zijn Bewerkt: 18 februari 2007 door DX11 Reageren
Bv202 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Even saven en laden, misschien nog 1x daten, dan moetie open zijn Ik heb al 2x gaan saven, ff laden en opnieuw daten EDIT: Nu is haar auto weg-.- Bewerkt: 18 februari 2007 door Bv202 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Even saven en laden, misschien nog 1x daten, dan moetie open zijn Ik heb al 2x gaan saven, ff laden en opnieuw daten EDIT: Nu is haar auto weg-.- Dat is geen probleem. De auto van Denise heeft een vaste spawnplek dus als je even een blokje omrijdt zal hij er de volgende keer gewoon weer staan. Of je moet natuurlijk weer even saven en dan weer teruggaan. Het ligt in ieder geval niet bij jou. Als je trouwens de melding al hebt gekregen dat je in de auto kan is nog een date niet nodig, een keer saven wel. Reageren
Bv202 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Het is gelukt, ik kan in haar auto Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Volgens mij is het zo dat haar auto daar alleen staat als zij zelf ook thuis is, dus alleen op de tijden dat je ook met haar kan daten, zie hier de pagina op wikigta met de 'openingstijden' van Denise Robinson. Edit; @VWO-er (goed gespeld ) ik neem mijn woorden terug. En het begint met een underscore _, de rest heb je goed gespeld . Bewerkt: 18 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) @ hierboven: Whèheèee, ik dacht dat ik het goed had ... Nee '_KoE_Mzungu'(Stomme underscore ), ik was gisteren bij iemand die even om 12:00 bij Denise reed. Denise is er dan niet maaar, haar auto stond er wel! Myth Busted! Bewerkt: 18 februari 2007 door VWO-er Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Nee 'KoE_Mzungu'(Hé, ik heb hem goed gespeld ), ik was gisteren bij iemand die even om 12:00 bij Denise reed. Denise is er dan niet maaar, haar auto stond er wel!Myth Busted! ja maar bij andere vriendinnen is dat niet btw Bewerkt: 18 februari 2007 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.