King Room Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik was vanmorgen even aan het Photoshoppen en dit is mijn resultaat ik ben erg blij mee met dit resultaat!! Border zit er niet om Graag, rate's, comment's and TIPS Reageren
Ferre Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Wat erg jammer is, is dat het niet echt realistisch is. Dit zie ik weleens vaker bij die covers. Het licht is bij Chamillionair en Slim Thug heel anders, waardoor het er een beetje nep uit ziet. Kijk, al die effecten zijn oke, alleen door die verschillen lijkt het geen geheel. Lees deze tutorial eens, ik denk dat daar ook handige tips bij zitten. Wat ook goed van pas kan komen is Image > Adjustments > Shadow/Highight. Hiermee kun je het licht e.d. aanpassen. Conclusie: De effecten zijn meestal wel oke bij covers, alleen de verschillende renders maken het minder mooi. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Sorry vind hem echt niet mooi, de verhoudingen en effecten passen echt niet bij elkaar.. Text is wel mooi maar niet voor dit design. En 1 ding, het is Chamillionaire, en niet Chamillionar Bewerkt: 19 februari 2007 door DaddyPimp Reageren
King Room Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Sorry vind hem echt niet mooi, de verhoudingen en effecten passen echt niet bij elkaar.. Text is wel mooi maar niet voor dit design. En 1 ding, het is Chamillionaire, en niet Chamillionar Ja ik weet nooit hoe je de namen schrijft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.