ken9 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Missie(s): N.O.E. / Stowaway / Fender Ketchup Versie: PAL Cheaten: maak nie uit Overig: mag gerust geld op maken enzo Bewerkt: 4 juli 2007 door ken9 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Mission Passed! Gehaald: Fender Ketchup Beloning: $500,- Save: Laatste slot. Save Game: In de bijlage. Mission Passed! Gehaald: N.O.E. Beloning: $1.500,- Save: Laatste slot. Save Game: In de bijlage. Mission Passed! Gehaald: Stowaway Beloning: $2.000,- Save: Laatste slot. Save Game: In de bijlage. SaveGame: Bewerkt: 4 juli 2007 door ASPHALT Reageren
qbdown Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Missie(s): End of The Line Versie: GTA San Andreas Platinum Cheaten: Nee Overige: Heb deze missie nog een aantal keren geprobeerd met behulp van tips van wikigta en van het GTAForum (Hulp gevraagd) maar de missie is mij nog steeds niet gelukt. Bewerkt: 17 juli 2007 door SilverShield Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) End of the Line: Mission Passed Beloning: respect+ Heb geen cheats gebruikt. Veel plezier met het halen v/d 100%. Bewerkt: 17 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
qbdown Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Dankje voor alle missies die je voor me gedaan hebt!! :tu: :tu: :tu: Reageren
jesse25 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 bij werkt het niet.. ik heb de savegame op de memory stick die ik op deze site heb gedownload dan stop ik hem in me ps2 alles zoals uitgelegd..maar ik zie dan dat er 0 kb op me memorystick staat zelfs als er nog wat anders bij staat geeft hij dat aan Hulp alsjeblieft bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 bij werkt het niet.. ik heb de savegame op de memory stick die ik op deze site heb gedownloaddan stop ik hem in me ps2 alles zoals uitgelegd..maar ik zie dan dat er 0 kb op me memorystick staat zelfs als er nog wat anders bij staat geeft hij dat aan Hulp alsjeblieft bedankt De savegames op dit forum zijn ingepakt als .zip of .rar, deze moet je wel eerst even uitpakken met bijvoorbeeld 'WinRar', 'WinZip' of een ander programma waarmee je kan in- en uitpakken. Succes PS: In het vervolg graag de maker van de savegame een PB sturen, dit topic is bedoeld voor savegame aanvragen. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Goedenavond allemaal, Ik zou graag een Savegame willen hebben die 100% uitgespeeld is zonder te cheaten. (PS2, PAL, UK) Dus: · Storyline behaald. · Alle zij-missies. · Tags, Photo Opps, Oysters, Horseshoes. · Alle huizen. · Alle kleding in de Wardrobe. · Alle Assets. · Alle Streetraces/Vliegraces behaald. etc, etc. oftewel; gewoon 100% Alvast bedankt, Bewerkt: 14 december 2007 door Dubbeh Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Goedenavond allemaal,Ik zou graag een Savegame willen hebben die 100% uitgespeeld is zonder te cheaten. (PS2, PAL, UK) Dus: · Storyline behaald. · Alle zij-missies. · Tags, Photo Opps, Oysters, Horseshoes. · Alle huizen. · Alle kleding in de Wardrobe. · Alle Assets. · Alle Streetraces/Vliegraces behaald. etc, etc. oftewel; gewoon 100% Alvast bedankt, Kijk even in de Download Database. Dan zag je hier 2 100% savegames voor de PS2. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Kijk even in de Download Database.Dan zag je hier 2 100% savegames voor de PS2. Sorry, helemaal over het hoofd gezien , Dank u Reageren
shrekdrike Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Missie(s):dit wil ik alles af hebben maar da heb ik nog niet Versie:ok Cheaten: (Ja/ Overig: nee watis armax disc is da een cd daar van en waar kun je da vinden Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) zou iemand de volgende missie voor me kunnen uitspelen? Missie: Fender Ketchup Versie: PAL Cheaten: nee Overig:bij de gang war is alles is van jou Bewerkt: 11 januari 2008 door mrwhoopy Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Je savegame is dan natuurlijk wel zo makkelijk.. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Je savegame is dan natuurlijk wel zo makkelijk.. oo ik dacht dat jij dan de gta ging spelen zodat ik de save game kan downloaden want ik heb die save game niet dus vandaar dat ik hem aanvraag want door een klein foutje ben ik weer helemaal in het begin want ik was dus al voorbij ferdere ketchup maar ik heb nu mijn save game bijgevoegd 52541_6564_SanAndreas.max Bewerkt: 11 januari 2008 door mrwhoopy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.