dagobertduck6 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Missie(s): Deconstruction Versie: GTA: San Andreas Platinum Cheaten: Nee Als je deze voor mij zou kunnen behandelen zou dat geweldig zijn. EDIT: Ik vind san fierro ook wel leuk, maar sommige missies ook wel weer moeilijk. Zou je deze voor mij kunnen doen zodat ik weer verder kan spelen? Missies : Wi luh fu zoiets? Versie : San andreas plastation 2 (Pal) Cheaten : neee Reageren
Dotz Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik savegames van de PC naar de Ps2 zet? Heb ik hiervoor per se AR Max nodig? Waar kan ik dat halen? Kost dat geld? Volstaat een gewone USB? Etc etc? Reageren
dagobertduck6 Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 'T lukt mij niet ik zal zeggen wat ik doe Eerst steek ik usb erin Dan haal ik de memory cards eruit en Sa haal ik er ook uit en dan staat er browser en systeemconfiguratie help!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.