king-dragon! Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) ok heel erg bedankt maar ik heb nog een vraagje dit is ff oftopic maar belangrijk, ik heb gisteren een nieuwe memory stick gekocht van 2GB maar al mijn data van gta enzo staat nog op mijn oude memory stick kaartje, ik wil zeggen kan je de data van een andere memory stick plaatse via de pc naar de andere memory stick? zodat all mijn oude data op een andere kaartje staat. p.s Hopelijk begrijp je wat ik bedoel >>> Door SummerBase: Topic afgeslitst, gelieve in het vervolg niet meer offtopic gaan. <<< Edit: sorry summerbase Bewerkt: 26 februari 2007 door king-dragon! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) ok heel erg bedankt maar ik heb nog een vraagje dit is ff oftopic maar belangrijk, ik heb gisteren een nieuwe memory stick gekocht van 2GB maar al mijn data van gta enzo staat nog op mijn oude memory stickkaartje, ik wil zeggen kan je de data van een andere memory stick plaatse via de pc naar de andere memory stick? zodat all mijn oude data op een andere kaartje staat. p.s Hopelijk begrijp je wat ik bedoel Ja hoor! Je moet gewoon de gegevens uit de map 'SAVEDATA' op je PC kopieëren. Als je nog niets met je 2GB Stick hebt gedaan moet je je PSP opstarten. Ga dan naar 'Instellingen', vervolgens kies je 'Systeeminstellingen' en ga je naar 'Memory Stick formatteren'. Druk op , de PSP zal vragen of je hem wilt formatteren. Kies dan 'Ja'. Nu zijn alle mappen op je PSP gezet en kun je de map 'SAVEDATA' vervangen door jouw map 'SAVEDATA'. Heb je er toch al iets mee gedaan? Dan open je de verwisselbare schijf waarop je PSP zit aangesloten. Daar zie je een map 'PSP', open deze. Hier plak je je map 'SAVEDATA' in. Als deze al bestaat open je je oude map 'SAVEDATA' en kopieër je al de inzittende mappen. Pak deze dan in de map 'SAVEDATA' op je 2GB Stick. Bewerkt: 18 februari 2007 door ASPHALT Reageren
king-dragon! Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ok ik heb je instrukties opgevolgt maar als ik dan kijk in mijn safe data in mijn psp staat er beschadigt data hoe kan ik dat voorkomen? Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) ok heel erg bedankt maar ik heb nog een vraagje dit is ff oftopic maar belangrijk, ik heb gisteren een nieuwe memory stick gekocht van 2GB maar al mijn data van gta enzo staat nog op mijn oude memory stickkaartje, ik wil zeggen kan je de data van een andere memory stick plaatse via de pc naar de andere memory stick? zodat all mijn oude data op een andere kaartje staat. p.s Hopelijk begrijp je wat ik bedoel Dit alles kan dus echt veel simpeler, ASPHALT, namelijk op de PSP zelf. Je zorgt allereerst dat de memorycard waar de Savegame op staat erin zit, nu ga je naar Hulpprogramma voor opgeslagen data, in het hoofdmenu van je PSP. Hier vindt je alle savedate, zoek eerst de gewenste savegame op en druk erop met het driehoekje. Vervolgens druk je op kopieren. Nu wordt er gevraagd om de memory stick te verwisselen, als je dit hebt gedaan druk je op de X toets om hem op de andere memory stick te zetten. Ik heb voor de duiddelijkheid een paar screens van dit alles gemaakt. Op deze manier is het ook heel makkelijk mogelijk om Savedate met vrienden uit te wisselen. Veel succes ermee. Bewerkt: 18 februari 2007 door Advancegta Reageren
king-dragon! Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 heel erg bedankt nog maals bedankt nu hoef ik gta niet meer overnieuw doen dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.