Jump to content

Foutmelding op YouTube

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds een week een nieuwe pc met vista, gisteren wilde ik een filmpje op YouTube bekijken en kreeg de melding dat m'n JavaScript niet aan stond of dat ik de nieuwste versie van Flash Player moest downloaden. Nou had ik al de nieuwste versie van Flash Player dus dat is het probleem ook niet. Het probleem zit 'm dus waarschijnlijk met de JavaScript, deze schijn je in te kunnen stellen bij Internetopties - beveiliging - aangepast niveau. Nou heb ik diverse instellingen veranderd zonder dat ik een significante verbetering had, m.a.w. niets heeft geholpen. Graag wil ik weten wat de instellingen m.b.t. JavaScript zouden moeten zijn. Heeft het te maken met: pop-ups blokking, fire-wall instellingen of anti-spyware programma's???

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Ik zou dit niet weten. Wat ik wel weet is dat ik dat probleem ook ooit had. Als je Mozilla FireFox download werkt alles naar toebehoren. Internet Explorer bevat bugs. FireFox heeft ook de nieuwste flashplayers ingebouwd. Dus probeer dat eens.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...