harry1985 Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 :o kom ik een carwash tegen , blijkt dat je er niet eens wat kunt doen terwijl je auto vies is wie weet hoe dit kan ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Dat is gewoon voor de opvulling. Pay 'N Spray fixed je auto wel, TransFender ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Transfender? Hoe doet ie dat dan? Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Transfender? Hoe doet ie dat dan?Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap... Andere voorbumper :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Transfender? Hoe doet ie dat dan?Ik heb al een keer met me motorkap er half af een nieuwe car color gepakt, maar geen nieuwed motorkap... Gewoon een nieuwe kleur doen en je auto is weer zo goed als nieuw dit kan ook bij arch angels en die lowrider garage , en daar kan het ook nog eens met een paintjob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.