GerbenKwakkel Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hallo, ik speel sinds een tijdje GTA San Andreas, maar ik snap het nog steeds niet, Met het spelen van het spel zijn alle poppetjes doorzichtig/transparant, en van dichtbij zie je geen hoofd, Het lijkt net of het slecht is afgewerkt, en dat is op elke resolutie/grpachis detail is dat zo, Nu vind ik dat hartstikke raar want mijn PC doet nog niet zo onder met dit? AMD Sempron 2400+ 1,67GHz ATi Radeon 9250 128MB (Zit in mijn andere PC ook en draait daar wel goed op) Hitachi 160GB HDD 512MB DDR400 En het beeldscherm is een CRT Philips 107S Moet ik misschien iets wijzigen ofzo? ik hoor het maar altegraag Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hallo, ik speel sinds een tijdje GTA San Andreas, maar ik snap het nog steeds niet,Met het spelen van het spel zijn alle poppetjes doorzichtig/transparant, en van dichtbij zie je geen hoofd, Het lijkt net of het slecht is afgewerkt, en dat is op elke resolutie/grpachis detail is dat zo, Nu vind ik dat hartstikke raar want mijn PC doet nog niet zo onder met dit? AMD Sempron 2400+ 1,67GHz ATi Radeon 9250 128MB (Zit in mijn andere PC ook en draait daar wel goed op) Hitachi 160GB HDD 512MB DDR400 En het beeldscherm is een CRT Philips 107S Moet ik misschien iets wijzigen ofzo? ik hoor het maar altegraag Alhoewel je het over de graphics van San Andreas gaat en dit de Graphics Fora zijn, hoort dit topic hier toch niet thuis. We hebben namelijk een apart Forum voor problemen met San Andreas. Ik verplaats je topic dan ook even naar het goede subforum...bij deze dus verplaatst Reageren
GerbenKwakkel Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Nu het antwoord nog >>> Door Dutchy3010: Dit is dus een totaal nutteloos bericht... Graag in het vervolg gewoon wachten op je antwoord .<<< Reageren
Jon-asses Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey, Het is algemeen bekend dat ATI Radeon 'videokaarten niet zo goed zijn als het op het gebied van game's aankomt. Op sommige computers met een ATI videokaart lukt het, op de andere dan weer niet. Voor zover ik weet is er nog niet echt een goede oplossing op gevonden. Hier een paar mogelijkheden om dit optelossen (werkt niet altijd!): 1. Je kan proberen je drivers te upgraden, hier kan je dit doen. 2. Er wordt vaak gezegd dat je via je Eigenschappen van de PC ook zo'n probleem kan verhelpen, dit doe je zo : Druk met je rechtermuisknop op je bureaublad, druk op 'Eigenschappen' daarna op 'Instellingen' en zet de 'Kleurkwaliteit' van 32 bits naar 16 bits. De weg die je moet volgen (slechte kwaliteit :$ ) 3. Zet je resolutie van het spel wat lager. Het is misschien slechtere kwaliteit, maar het helpt. 4. Koop een Nvidia -videokaart. Hopelijk lukt het met de twee eerste tips al... Veel succes! Reageren
GerbenKwakkel Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Nee geen van allen lukt, kan het ook niet aan de Hz liggen? Bewerkt: 18 februari 2007 door GerbenKwakkel Reageren
Mana_powa Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Hallo, ik speel sinds een tijdje GTA San Andreas, maar ik snap het nog steeds niet,Met het spelen van het spel zijn alle poppetjes doorzichtig/transparant, en van dichtbij zie je geen hoofd, Het lijkt net of het slecht is afgewerkt, en dat is op elke resolutie/grpachis detail is dat zo, Nu vind ik dat hartstikke raar want mijn PC doet nog niet zo onder met dit? AMD Sempron 2400+ 1,67GHz ATi Radeon 9250 128MB (Zit in mijn andere PC ook en draait daar wel goed op) Hitachi 160GB HDD 512MB DDR400 En het beeldscherm is een CRT Philips 107S Moet ik misschien iets wijzigen ofzo? ik hoor het maar altegraag Ik heb presiec het zelfde als jouw . voordat ik me pc opnieuw ging installeeren had ik gta sa er ook op zonder doorzichtige mensen of geen mensen waar je alleen de schaduw van ziet, maar toen ik het opniuwe ging instaleeren me pc en gta sa er op ging zetten zag ikallemaaal van die doorzichtige mensen . oja spel reinstalleeren werkt niet. k heb Geforce Fx 5200. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.