M4X Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Het wordt hoog tijd dat ik weer eens iets laat raten. Deze Halo signature gebruik ik in m'n battle tegen Wazuup (klik), en ik heb er best veel werk aan besteed. V1: V2: Rates? Bewerkt: 18 februari 2007 door M4X Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik ga raten, dit had ik ook al in je battle gezet. Je hebt van de keer een wazige sig, je kan hem niet erg duidelijk zien, maar je hebt hem daardoor wel heel goed ingeblend. Je naam is gewoon niet goed erin gezet Halo 3 wel. Ik geef hem een 8. Reageren
M4X Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik ga raten, dit had ik ook al in je battle gezet.Je hebt van de keer een wazige sig, je kan hem niet erg duidelijk zien, maar je hebt hem daardoor wel heel goed ingeblend. Je naam is gewoon niet goed erin gezet Halo 3 wel. Ik geef hem een 8. Bedankt voor je reactie, ik heb hem op een aantal plekken verscherp om hem wat minder wazig te maken. Ook heb ik ''M4X'' bijna dezelfde effecten gegeven als ''Halo 3'', zodat dit er wat beter uit ziet Nog meer rates of reacties? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.