defere Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Missie(s): Freefall Cheaten: mag, maar niet nodig denk ik Versie: 1 Overig: Veel succes! GTASAsf1.b
Advancegta Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Behaald: FreefallIk heb niet gecheat, maar jij hebt wel gecheat. Ik raadt je aan dit niet meer te doen aangezien het je Savegame aan kan tasten maar dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Ik heb weer gesaved bij Pirate's in men's Pants (Of iets dergelijks), er is ook een telefoontje geweest maar deze heb ik niet opgenomen zodat je dat zelf kan doen. Nog heel veel plezier met GTA San Andreas. Savegame: Bewerkt: 18 februari 2007 door Advancegta
defere Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Behaald:FreefallIk heb niet gecheat, maar jij hebt wel gecheat. Ik raadt je aan dit niet meer te doen aangezien het je Savegame aan kan tasten maar dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Ik heb weer gesaved bij Pirate's in men's Pants (Of iets dergelijks), er is ook een telefoontje geweest maar deze heb ik niet opgenomen zodat je dat zelf kan doen. Nog heel veel plezier met GTA San Andreas. Savegame: Bedankt !! En ik heb nochtans heel veel gehoord dat de 'gewone' (wapens, health,...) cheats geen effect hebben op de savegame ??
Recommended Posts