Jump to content

waar rocket launcher

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een goed voornemen genomen in 2007.

Ik speel vanaf nu zonder cheats(spel blijft soms vastzitten)

maar vind geen rocket launcher

waar kan je die kopen of vinden..

alvast bedankt

:cya:

Geplaatst:

Op 'WikiGTA' staat een pagina waar diverse wapens op staan ter verduidelijking dat is 'deze'. Daarop staat ook de Rocket Launcher en als je dan op 'vindplaats' klikt krijg je een map te zien van de vindplaatsen waar je de Rocket Launcher kunt vinden.

De Rocket Launcher kun je dus op één plek in Los Santos vinden en op meerdere locaties in The Desert. Ik wens je naast dit veel succes, want het is nog wel even een klus om het spel uit te spelen. Succes en mocht er iets niet lukken dan kan je het altijd in de San Andreas sectie posten, natuurlijk op de goede plek. :)

Geplaatst:
De Rocket Launcher kun je dus op één plek in Los Santos vinden en op meerdere locaties in The Desert.
Die Rocket Launcher in Los Santos ligt daar bovenop het gebouw, waar je zonder Jetpack of luchtvaartuig niet kan komen. Op het vliegveld van LS staat geen helikopter en met een vliegtuig is het lastig landen op dat dak. Dus je kan pas na de missie The Green Sabre op het vliegveld van San Fierro komen waar je een Maverick kan gebruiken, echter ligt op het vliegveld van SF ook een Heat Seeking RL, welke dus naar mijn mening beter is als de gewone RL. Veel plezier & succes :sigaar:
Geplaatst:

Ik heb er ook een liggen op het heli-platform achter het politiegebouw in San Fierro. Daar kan je denk ik pas bij eens je de missie "The green sarbre" hebt uitgespeeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...