Jump to content

Vice City Weapon Workshop?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

de Vice City Weapon Workshop v1.06 staat er niet bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:bonk::bonk::bonk: :

>>> Door Matiscus: Als er een tool niet in de download database staat kan je dat altijd melden aan een van de admins. Hiervoor hoef je dus geen nieuw topic aan te maken. Bij deze had je ook best wat vriendelijker en beter kunnen overkomen. Als ik jou hierop nog eens betrap volgt er wat! Bovendien heeft dit topic geen nut, dus hier gooi ik maar een slotje op. PS: Topic titel ook gewijzigd.<<<

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Zou je iets duidelijker willen zijn wat je bedoelt? Want nu snap ik er niet echt veel van :N . Tevens is je topic titel wel erg lang, hij verstoort de layout van het forum..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Houdt er alsjeblieft rekening mee dat niet alle GTA downloads in onze download database staan!

Google is je beste vriend!

Tevens zou ook ik je willen verzoeken volgende keer een gepastere topictitel te nemen. In dit geval Vice City Weapon Workshop. Ook niet zoveel smilies en leestekens gebruiken, we hebben genoeg aan eén smilie en eén uitroepteken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...